خبرنگاران چشمان بيدار ملت ها و پيگير به حق مطالبات مردمند

15:00 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۵۹۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۱۷ مردادماه فرصتی است تا به رسم قدردانی از خبرنگاران، نقش بی بدیل ایشان را یاد آور شویم.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، رضا جعفرزاده ضمن تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، اظهارداشت: خبرنگاران هویتشان سوال و پرسشگری است آن‌ها ظرفیت‌های قدرتمندی هستند که به نمایندگی از افکار عمومی می‌توانند زمینه ساز تحولات بزرگ در جهت توسعه همه جانبه باشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران چشمان بیدار ملت‌ها و تجسم به حق مطالباتند و محاسبه درست آن است که ارزش خبرنگاران رسانه‌ها را معادل افکار عمومی بدانیم چرا که مهمترین و محوری‌ترین دغدعه آن‌ها تحقق حاکمیت مردم بر امورات خود هستند.

جعفرزاده با بیان اینکه خبرنگاران هم مبلغند و هم منتقد، گفت: رویکرد رشد و توسعه هر جامعه‌ای منوط به میزان حضور و باور آنهاست به گونه‌ای که تکامل و توسعه یافته گی بدون لحاظ نقش محوری رسانه‌ها تعریف ناقصی است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه با این توضیح که قلم و اخلاق مداری ابزار خبرنگاران است قلمی که زبان خدا و امانت آدم است، گفت: شهید با شهامتی، چون "صارمی" مصداق این مفاهیم است که این روز به پاس رشادت‌های ایشان نام گذاری شده است.

نام و یادش را گرامی می‌داریم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *