رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش روابط عمومی معاونت ورزش دانشگاه آزاد به خبر جدایی دادکان از این معاونت

14:45 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۵۸۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
روابط عمومی معاونت ورزش دانشگاه آزاد به خبر جدایی دادکان از این معاونت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امروز خبری را منتشر کرد مبنی بر احتمال جدایی محمد دادکان از معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی.

در این خبر اشاره شد که دادکان به خاطر اختلاف با رهبر رئیس دانشگاه آزاد در مورد سیاست‌های ورزشی و مخصوصا تیم بسکتبال این مجموعه به احتمال زیاد از این نهاد جدا می‌شود.

سعید طلایی مدیر روابط عمومی معاونت ورزش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد این مسئله اظهار داشت: مدیران پیشین دانشگاه آزاد با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته بحث عدم استفاده از بازیکن‌های خارجی را در تیم‌های این باشگاه تصویب کرده بودند. تا سال گذشته 21 تیم در بخش‌های بانوان و آقایان در باشگاه دانشگاه آزاد فعالیت داشتند که ممکن است امسال تعداد تیم‌ها به 13 یا 14 برسد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه‌های قبلی قرار شد که از هیچ بازیکن خارجی در تیم‌های دانشگاه آزاد استفاده نشود و به خاطر همین و با نظر دادکان قرار شد تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به خاطر همین مسئله در سوپر لیگ حضور نداشته باشد و در لیگ‌های پایین‌تر با حضور بازیکنان ایرانی و دانشجو فعالیت کند. البته باید بگویم که سال گذشته هم کل هزینه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به 4 میلیارد نرسید.

طلایی در خصوص اینکه آیا دادکان از مجموعه دانشگاه آزاد جدا می‌شود، گفت: دادکان در سال‌های گذشته طوری عملکرد داشته که تمام روسای پیشین علاقه‌مند به همکاری با او بوده‌اند. به همین دلیل فعلا دادکان در پست خودش ماندگار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *