برآورد مالی به وقت شام ۸ میلیارد تومان است/ پیشرفت ۷۰ درصدی فیلمبرداری تازه‌ترین اثر حاتمی کیا

13:30 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۵۴۱
رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: مراحل پایانی فیلمبرداری سپری می‌شود و ۷۰ درصد از ضبط آن به پایان رسیده و باید بگویم پروژه سختی است. ما یک اصل کلی در اوج داریم که پول هر پروژه را سروقت و با ادب پرداخت کنیم.
به وقت شامبه گزارش گروه فرهنگی ، احسان محمدحسنی، رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج در نشست خبری امروز خود درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی "به وقت شام" تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: حاتمی کیا ترحیح داده بی حاشیه پیش برود و من هم با همین دست فرمان پیش می‌روم.

وی افزود: مراحل پایانی فیلمبرداری سپری می‌شود و ۷۰ درصد از ضبط آن به پایان رسیده و باید بگویم پروژه سختی است. ما یک اصل کلی در اوج داریم که پول هر پروژه را سروقت و با ادب پرداخت کنیم. مدیران فیلم و سریال ما بیرون از اوج دفتری ندارند که با تهیه کنندگان شریک باشد و به همین دلیل فیلم‌ها واقعی‌تر تولید می‌شود و سلامت مالی دارند.
 
رئیس سازمان هنری اوج برآورد مالی پروژه "به وقت شام را اینگونه توصیف کرد: برآورد مالی صورت گرفته برای تولید "به وقت شام" ۸ میلیارد تومان بود و تیم تولید تلاش می‌کنند زیر این قیمت تمام شود.
 
محمدحسنی فعالیت‌های اوج  را اینگونه تشریح کرد: در سال ۹۰ عده ای از بچه ها دست به دست هم آمدند و ظرف این ۶ سال نزدیک به ۱۱ اثر با ابعاد و تنوع مختلف تولید شد و این نشان از این داشت که ما با دغدغه محتوا وارد این میدان شده ایم و در عین حال زیبایی و جذابیت برای ما اولویت دارد اما اولویت اصلی محتوا است. ما با کارها و تولیدات خود حرف می زنیم و کارهای ما زیر ذره بین مردم، کارشناسان و مسئولان است. ما با مسئولان توافق کردیم که حرف زدن با آنها و تولید با ما باشد، این یک توافق نانوشته است. ما به کارمان افتخار می کنیم اما در این مسیر بی غلط هم نبوده ایم.
 
وی در همین راستا ادامه داد: همچنین در کنار تولید برنامه های تلویزیونی، یکی از بخش های جذاب کار ما تولید فیلم و سریال است و امسال ۵ اثر برای جشنواره فجر داریم که پرواز به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا، تنگه ابوغریب به کارگردانی بهرام توکلی، توهم توطئه به کارگردانی احمدرضا معتمدی، نائله ساخته اصغر عباسی، طیب خان ساخته مسعود ده نمکی از این آثار است و نزدیک به ۱۲ اثر برای سال ۹۷ تدارک دیده ایم که بعد از وارد شدن به چرخه تولید نامشان را می گوییم و خواهید دید که نام های غافلگیرکننده ای در این بین وجود دارد. پایتخت، سر دلبران، گیله وا، آشوب و .. هم در حوزه سریال در دست تولید است. همچنینن سه سریال در مرحله پیش تولید است که یکی نامش هنگام بیداری است و ۱۵ سریال در مرحله نگارش داریم.
 
محمدحسنی با اشاره با اهداف بلند مدت سازمان اوج خاطرنشان کرد: هنر انقلاب اسلامی همزمان با رویش ها ریزش ها هم داشته است. عده ای زمانی علمدار انقلاب بودند اما حالا بر خلاف ما حرف می زنند، برخی با رهبری دیدار داشتند اما با بیگانه ها یکی شده اند. اما هر کسی دل در گرو اعتقادات ما دارد ما مخلص او هستیم، تذکری هم به افرادی که از این بچه ها سوءاستفاده می کنند می دهیم؛ این بچه ها حیف هستند، آنها را وارد تلاطم انتخابات نکنید. اوج افتخار می کند که وارد این زمینه ها نشده است. کارهای انتخاباتی می آیند و می روند زشت است که با هنرمندان اینگونه رفتار می کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *