دلم برای بازیگری تنگ شده است/آنقدر آثار سینمایی بد است که ترجیح می‌دهم بیکار بنشینم و امیدوار باشم

8:08 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۲۴۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دلم برای بازیگری و حضور در عرصه تصویر تنگ شده، اما نمی‌خواهم با یک اثر بد و بی کیفیت بعد از دو سال با مخاطبان دیدار کنم.
نگین صدق‌گویا بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این روز‌ها کیفیت مجموعه‌های پیشنهادی کاهش پیدا کرده و در چنین موقعیتی ترجیح می‌دهم در اثری حضور پیدا نکنم.

وی ادامه داد: در مورد آن دسته از آثار سینمایی خوبی که شاید تعدادشان به اندازه انگشتان دست باشد، باید گفت یکسری افراد خاص در این فیلم‌ها بازی می‌کنند البته گاهی وقت‌ها و در مواردی معدود، چهره‌های جدیدی در این فیلم‌ها حضور پیدا می‌کنند.
 
نگین صدق‌گویا
بازیگر سریال " به کجا چنین شتابان" تصریح کرد: در چنین شرایطی وقتی فیلمنامه آثار پیشنهادی را مطالعه می‌کنم، آن متن در همان لحظه هم توجهم را جلب نمی‌کند چه برسد به اینکه بخواهم در آن اثر به ایفای نقش بپردازم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: دلم برای بازیگری و حضور در عرصه تصویر تنگ شده، اما نمی‌خواهم با یک اثر بد و باکیفیت سطح پایین بعد از دو سال با مخاطبان دیدار کنم. آخرین اثر تلویزیونی که در آن حضور داشتم، "ساعت صفر" نام داشت که در ماه رمضان دو سال قبل پخش شد.
 
نگین صدق‌گویا
 
صدق‌گویا خاطرنشان کرد: اگر اثر خوبی پیشنهاد شود، در آن به ایفای نقش می‌پردازم، اما در وضعیتی که کیفیت کار‌ها رضایت‌بخش نیست، ترجیح می‌دهم بنشینم و امیدوار باشم.

گفتنی است، در کارنامه نگین صدق‌گویا در عرصه تلویزیون آثاری همچون "لبه آتش"، " همسفر"، " شکر تلخ" و در عرصه سینما فیلم‌هایی مانند " دعوت"، " زمانی برای دوست داشتن" و " واکنش پنجم" دیده می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *