سالار عقیلی روی صحنه می‌رود/ خواننده وطنم با طرفدارانش در محمودآباد دیدار می‌کند

15:00 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۰۷۱
سالار عقیلی خواننده قطعه مشهور و پرطرفدار "وطنم" در کنسرت پیش روی خود با مجموعه‌ای از آثار پرطرفدارش در شهر محمودآباد روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سالار عقیلی در جدیدترین سری اجرا‌های صحنه‌ای خود با هموطنانش در شهر محمودآباد دیدار می‌کند.

عقیلی در کنسرت تابستانی خود منتخبی از قطعه‌های پرطرفدارش از جمله "از تنهایی گریه مکن" را روی صحنه می‌برد. قطعه "از تنهایی گریه مکن" با آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد به طور معمول از شبکه‌های مختلف رادیویی نیز پخش می‌شود.
 
سالار عقیلی
 
در کارنامه هنری سالار عقیلی آثار مختلفی به چشم می‌خورد که بخشی از این آثار مربوط به تیتراژ‌هایی است که این هنرمند خوانده است.

تیتراژ سریال تاریخی "معمای شاه" یکی از جدیدترین آثار این خواننده موسیقی ایرانی به شمار می‌رود که با پخش در هنگام روی آنتن بودن این مجموعه توانست تا اندازه زیادی نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کند.

همچنین با توجه به اینکه بخشی از برنامه تلویزیونی " سه ستاره" احسان علیخانی که به انتخاب برگزیده‌ها در بخش‌های مختلفی همچون خوانندگی، سریال، بازیگر زن و بازیگر مرد می‌پردازد، سال گذشته سالار عقیلی در بخش خوانندگی به عنوان یکی از سه هنرمند برگزیده انتخاب شد و تندیس بهترین خواننده را از سوی مردم دریافت کرد.
 
سالار عقیلی
سالار عقیلی در سری گذشته فعالیت ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بار‌ها به عنوان خواننده با این ارکستر روی صحنه رفته و به اجرای قطعه‌هایی پرداخته بود.

سالار عقیلی ۱۷ مرداد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۰۰ در سالن اهورا محمودآباد موسیقی ایرانی را طنین انداز می‌کند.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *