از ارکستر سمفونیک تهران تا کنسرت نمایش سی/ همه هنرمندانی که در روزهای آینده روی صحنه می‌روند

16:45 - 14 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۶۳۱
در هفته پیش رو هنرمندانی از جمله همایون شجریان در قالب کنسرت نمایش "سی" و همچنین شهرداد روحانی به‌عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران با مخاطبان خود دیدار می‌کنند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، در هفته پیش رو شماری از خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی در شاخه‌های مختلف روی صحنه می‌روند و با مخاطبانشان دیدار می‌کنند.

در میان هنرمندانی که در هفته جاری کنسرت برگزار می‌کنند، زمینه‌های مختلف موسیقایی از جمله کلاسیک، تلفیقی و پاپ دیده می‌شود.

** محمد علیزاده

محمد علیزاده ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد در شش نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. این خواننده در کنسرت پیش روی خود منتخبی از قطعه‌های آلبوم "گفتم نرو" را روی صحنه می‌برد.
 
محمد علیزاده

** سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی در هفدهمین شب از مردادماه نخستین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌کند.
 
سینا شعبانخانی

** گروه "دنگ‌شو"

گروه موسیقی تلفیقی "دنگ‌شو" ۲۰ مرداد با مجموعه‌ای از آثار پرطرفدار خود از جمله قطعه‌های آلبوم "اتاق گوشواره " در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.
 
گروه

** فرزاد فرزین

فرزاد فرزین ۱۹ تا ۲۱ مرداد و پس از مدت‌ها انتظار هوادارانش در برج میلاد روی صحنه می‌رود. این خواننده این روز‌ها در تدارک آلبوم جدید خود با عنوان "شانزلیزه" است و بخشی از مراحل تولید این اثر را در خارج از کشور انجام داده است.
 
فرزاد فرزین

** ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در شب‌های ۱۵، ۱۹، ۲۶ و ۲۷ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت با علاقمندان به موسیقی کلاسیک دیدار می‌کند.
 
ارکستر سمفونیک تهران

** کنسرت نمایش "سی"

کنسرت نمایش "سی" به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی و نوازندگی سهراب پورناظری ۱۵ مرداد تا ۵ شهریور ساعت ۲۱:۴۵ در کاخ سعدآباد برگزار میَ‌شود. در این اثر سه داستان زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب طی ۱۰۰ تا ۱۱۰ دقیقه اجرا میَ‌شود.
 
کنسرت نمایش
در کنسرت نمایش "سی" هنرمندانی مانند بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل و صابر ابر به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین اصغر دشتی کارگردانی و نغمه ثمینی نویسندگی این اثر را برعهده دارند.
 
گزارش از بهاره کنجکاوفرد


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *