افزایش قیمت طلا/ سکوت سکه در بازار+نمودار قیمت

6:00 - 14 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۴۱۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
آمار و اطلاعات نشان دهنده افزایش 760 تومانی قیمت هر گرم طلا 18 عیار طی هفته گذشته است که در کنار آن شاهد افت قیمت سکه امامی و سکه بهار آزادی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، ارزش هر گرم طلا 18 عیار در طی هفته گذشته با افزایش قیمت 760 تومانی رو به رو شد. طلا در ابتدا هفته با رقم 117 هزار و 580 تومان معاله شد، طی هفته نوسان قیمت را تجربه کرد و در نهایت با روند صعودی هفته گذشته را با رقم 118 هزار و 134 تومان به پایان رساند.

 نمودار قیمت طلا و سکه

قیمت سکه بهار آزادی بر خلاف قیمت طلا در هفته گذشته روند نزولی را تجربه کرد. این سکه که تنها در 4 روز قیمت گذاری شد ابتدا هفته را با ارزش یک میلیون و 185 هزار تومان آغاز کرد در طول هفته به رقم یک میلیون 182 هزار تومان نیز رسید و در نهایت به رقم یک میلیون و 184 هزار تومان بسنده کرد. 

 

نمودار قیمت طلا و سکه

 آمارها نشان می دهد تغییرات قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته نزولی بوده است. به گونه ای که این سکه ابتدا هفته را با قیمت یک میلیون و 221 هزار و 500 تومان آغاز کرد و با افت قیمت هزار و 850 تومانی، پایان هفته را با قیمت یک میلیون و 219 هزار و 650 تومان به پایان رساند. گفتنی است قیمت سکه در هفته گذشته رقم یک میلیون و 216 هزار و 850 تومان را نیز تجربه کرد.

نمودار قیمت طلا و سکه

 محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشوری در گفت و گو با ، دلایل افزایش قیمت طلا را افزایش نرخ دلار و افزایش قیمت جهانی دانست و همچنین افت قیمت سکه را ترکیدن حباب قیمت آن طی روزهای گذشته عنوان کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *