نقشه سرطانی مادر معتاد دختر ۹ ساله را به کام مرگ کشاند

10:49 - 12 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۲۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نقشه شوم مادر سنگدل و معتاد برای اخاذی از خانواده همسر سابقش، مرگ دختر 9 ساله را رقم زد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از مرگ دختر ۹ ساله بر اثر اعتیاد مادر، خبر داد.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر تصریح کرد: در پی شکایت آقای (ج_ح) مبنی بر مرگ مشکوک نوه‌ ۹ ساله‌ خود این مهم در دستور کار بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شده دخترخانم ۹ ساله‌ای به هویت (ز- ح) پس از متارکه‌ پدر و مادر خود تا ۶ سالگی نزد مادر خود زندگی می‌کرده است.

وی با اشاره بر اینکه پس از ۶ سالگی حضانت وی به جد پدریش سپرده می‌شود، بیان داشت: در تابستان ۹۵ هنگامی که برای دیدار نزد مادر خود رفته به طرز مشکوکی جان خود را از دست می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان اظهار کرد: پس از بازجویی‌های بعمل امده از (ا. م) مادر مقتوله مشخص می‌گردد وی دچار اعتیاد می‌باشد و برای اخاذی از خانواده همسر سابق خود اعلام می‌کند فرزندش دچار بیماری سرطان می‌باشد.

سالاری گفت: (ا. م) برای اینکه نقشه‌ شیطانیش بر ملا نگردد مو‌های دختر خود را تراشیده و به وی دارو‌های ترامادول و متادون می‌داده است که موجب مسمویت این دختر و در نهایت منجر به مرگ کودک می‌گردد.

این مقام قضائی اعلام کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی، (ز-_ح) ۹ ساله دارای بیماری سرطان نبوده و علت فوت ناشی از مسمومیت توامان ترامادول و متادن و عوارض ناشی از آن بوده است.

وی بیان داشت:پس از تحقیقات، خانم (ا_م) با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیده است و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *