آخرین وضعیت جسمانی خواننده میشه ضامنم بشی/ انتقاد صنعتگر از رواج بسیار موسیقی غربی

8:30 - 14 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۱۳۹
خواننده آلبوم " هنوز سرپام" با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی خود، به ارائه تحلیلی در خصوص وضعیت این روزهای موسیقی آیینی و مذهبی پرداخت.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به جدیدترین اثر موسیقایی خود و روند تولید آن گفت: به تازگی آستان قدس رضوی پیشنهادی را برای تولید یک آلبوم به من داده‌اند که این اثر به نیت امام رضا(ع) از 8 قطعه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تصریح کرد: در این آلبوم به رویدادهای مختلفی از تولد امام رضا(ع) گرفته تا ورودشان به ایران، فرزندشان امام جواد (ع)، کرامت امام هشتم (ع) تا وفات ایشان می‌پردازیم.

غلامرضا صنعتگر

صنعتگر در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: امیدوارم خود امام رضا (ع) نظر کنند و 8 قطعه این آلبوم یکی از یکی زیباتر شود. هم اکنون مشغول انجام یکسری مکاتبات هستیم و هنوز تولید آلبوم را آغاز نکرده‌ایم اما یکسری از مشاوران را انتخاب کرده‌ام که در میان آن‌ها ، کارشناسان مذهبی، کارشناسان موسیقی، آهنگسازان، ترانه‌سرایان و تنظیم‌کنندگان بسیار خوبی هم وجود دارند.

خواننده قطعه " میشه ضامنم بشی" یادآور شد: علاقمندم در روند تولید این آلبوم ، کاری را در خور شأن آقا امام رضا(ع) انجام دهم. در این آلبوم در بخش کارشناسان مذهبی با دوستانی همچون حاج آقا برمایه همکاری داریم و همچنین قرار است با حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی نیز وارد گفت‌وگو شویم.

وی همچنین افزود: دلم می‌خواهد کارهایی که برای این آلبوم ساخته می‌شود به گونه‌ای باشد که همه متوجه آن بشوند و سخت و پیچیده نباشد و همچنین در آن به موضوعات دور از تفکر اشاره نشود.

این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: چندی پیش آلبومی را گردآوری کرده بودم که تمامی قطعه‌های آن مذهبی و آیینی بود اما متاسفانه با وجود زحمت بسیاری که برای این اثر کشیده بودم، هیچ شرکتی حاضر به خرید این مجموعه نشد و همه عنوان کردند که این روزها بازار موسیقی فضای کارهای عاشقانه و الکتریک را دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر فرهنگ‌سازی ما نسبت به آثاری با محتوای مذهبی و آیینی بیشتر شود و در این روند از یکسری اشعار و موسیقی‌های به روز استفاده کنیم، نتیجه بهتری دریافت می‌کنیم.

غلامرضا صنعتگر

خواننده آلبوم "هنوز سرپام" توضیح داد: در روند تولید موسیقی‌های جدید باید به گونه‌ای کار کنیم که ریشه اصلی هویت موسیقی را حفظ کنیم و مخاطبان با شنیدن آثار مختلف ، چنین موضوعی را احساس کنند نه اینکه به طور صرف یکسری موسیقی‌های غربی را تولید کنیم البته مخالف این نوع موسیقی نیستم اما نباید شرایط به گونه‌ای پیش برود که از دیگر شکل‌های موسیقی خبری در میان نباشد.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر یک اتاق فکر شکل بگیرد و فکرهای اساسی برای موسیقی آیینی کشورمان رقم بخورد، کارهای بزرگی در این زمینه می‌توان انجام داد و بیش از پیش امکان فعالیت در این عرصه به وجود می‌آید و اینگونه رسالتی را که بر عهده داریم، با موفقیت به سرانجام می رسانیم.

این خواننده موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: خدا را شکر و با لطف امام رضا (ع) این روزها انرژی مثبتی دارم و سعی می‌کنم احوالم خوب باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *