ولایت عشق و پرداختن به بخش‌های مختلف زندگی امام رضا (ع)

11:07 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۱۰۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال تلویزیونی تاریخی "ولایت عشق" به بخش‌های مختلف زندگی امام رضا (ع) و موضوع ولایتعهدی ایشان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی تاریخی "ولایت عشق" اثری ارزشمند است که درباره زندگی با برکت امام رضا (ع) ساخته شده است.

این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی مهدی فخیم زاده و برای پخش از شبکه یک سیما تولید شد، به بخش‌های مختلفی از زندگی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از جمله آوردن ایشان به مرو پرداخته است.

سریال تلویزیونی تاریخی

اکبر زنجانپور بازیگر سریال "ولایت عشق" درباره این مجموعه و همچنین ارادت قلبی خود به امام هشتم (ع) گفت: بازی در سریالی که مضمون زندگی "امام رضا (ع) " را روایت می‌کرد افتخار بی‌نظیری بود که در آن زمان نصیب من شد و با جان و دل در این سریال به ایفای نقش پرداختم.

بازیگر سریال "مختارنامه" حضور در "ولایت عشق" را افختار خود خواند تاکید کرد: من همواره با همه انرژی سعی می‌کنم در کارهایم گزیده کار باشم و اگر کاری را قبول کردم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم، اما به نظرم بازی در سریال ولایت عشق گل سر سبد نقش‌هایی بود که در زندگی ایفا کرده‌ام.

سریال تلویزیونی تاریخی

وی با اشاره به ارادت قلبی خود به امام هشتم تصریح کرد: آن زمان برای ایفای این نقش شرط و شروطی را با حضرت امام رضا (ع) قرار ندادم تا این کار را خوب بازی کنم و نذری هم نکردم، چون بازی در نقش فضل ابن سهل در سریال ولایت عشق در ابتدا وظیفه من بوده و در ثانی همین که این نقش را بازی کردم یعنی من به تمام نذر و نیاز خودم رسیده‌ام.

وی زیارت حرم امام هشتم را سعادت دانست و اذعان کرد: مگر می‌شود ایرانی بود عشق زیارت حرم امام رضا (ع) نداشت. دیدار با امام هشتم وظیفه هر ایرانی از جمله من است و که سعی می‌کنم زود به زود آن را انجام دهم.

سریال تلویزیونی تاریخی

در سریال "ولایت عشق" فرخ نعمتی در نقش امام رضا (ع) به ایفای نقش پرداخت که به دلیل معصوم بودن آن حضرت، از نمایش مستقیم چهره او خودداری شد و به جای آن، هاله‌ای از نور بر صورت این بازیگر نقش بست.

در سریال تاریخی "ولایت عشق" هنرمندانی مانند محمد صادقی، رامبد جوان، بیتا فرهی، مریلا زارعی، دانیال حکیمی، بیژن امکانیان، اکبر زنجانپور، فتحعلی اویسی و زنده یاد داوود رشیدی به ایفای نق پرداخته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *