قلعه‌نویی: هنوز با ذوب‌آهن مدنظر من فاصله داریم/ پازل تیم ما با آمدن مهاجم برزیلی تکمیل می‌شود

23:40 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۹۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: درست است که بازی را بردیم اما هنوز با ذوب‌آهن مدنظر من فاصله داریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس ازمسابقه تیمش برابر گسترش فولاد در هفته دوم لیگ برتر با اشاره به این دیدار اظهار داشت: درست است که بازی را بردیم اما هنوز با ذوب‌آهن مدنظر من فاصله داریم. باید از تک‌تک بچه‌ها تشکر کنم. باید خیلی بهتر از این‌ها فوتبال بازی کنیم. تیم ما امروز کامل نبود اما امیدوارم که مصدومان‌مان سریع‌تر برگردند و تیم بهتر شود. از تک‌تک بچه‌ها ممنونم که امروز زحمت زیادی را به دوش کشیدند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: تیم ما باید بهتر از این بازی کند و باید در ادامه بهتر شویم، تیم ما کامل نبود و اگر مهاجم هدف ما و مصدوم‌های تیم برسند شرایط ما بهبود پیدا می‌کند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره خرید بهنام برزای گفت: ابتدای فصل برخی تبلیغات منفی بر علیه تیم ما کردند در حالی که در لیست خرید ما از استقلال و تراکتور هیچ بازیکنی وجود نداشت، یک جای خالی داریم که مهاجم ما فردا شب از برزیل می‌رسد و پازل تیم ما تکمیل می‌شود. باید منتظر باشیم مهاجم هدف بیاید و باید دانست عیار تیم‌ها از هفته ششم و هفتم مشخص می‌شود، ۵ مصدوم کلیدی داریم که امیدوارم هر چه زودتر باز گردند و باید از تیم پزشکی تشکر کنم که زحمت زیادی می‌کشند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره اقدام احسان حاج صفی و مسعود شجاعی برای بازی مقابل نماینده اسرائیل گفت: درباره این مسئله بیانیه‌ای را در صفحه شخصی منتشر خواهم کرد.

قلعه‌نویی درباره مسائل داوری و اعتراضات به داور گفت: اشتباهات داوری مزه بازی است و داور بر نتیجه بازی تاثیری نداشت، برای داور آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره دریافت چند کارت زرد از سوی بازیکنان تیمش گفت: یک برخورد باشگاه و یک برخورد من با بازیکنانی که کارت اخلاقی بگیرند دارم، ذوب‌آهن تیم اخلاق شده و نباید این سرمایه را آسان از دست بدهیم.

قلعه‌نویی درباره اظهاراتش برای بازی در نقش جهان خاطرنشان کرد: بنده از استاندار، سبحانی مدیر کارخانه فولاد و صادقی مدیر کارخانه ذوب‌آهن خواهش می‌کنم که تفاهمی با یکدیگر امضا کنند تا بازی‌های ما به نقش جهان برد، اعتقاد دارم که اگر در نقش جهان بازی کنیم کیفیت بهتری را می‌بینیم. عمر چمن فولادشهر تمام شده و از فصل پاییز این زمین کیفیت لازم را ندارد، با شناختی که از سبحانی دارم فکر می‌کنم او محبت لازم را نسبت به تیم ما دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *