دریافت شهریه اضافی از خانواده‌ها تخلف است/ مجاز بودن برگزاری تنها یک کلاس فوق برنامه برای کودکان

9:00 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۰۰۴
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران گفت: دریافت شهریه اضافی از سوی مهد‌های کودک از خانواده‌های کودکان تخلف بوده و بهزیستی با این تخلفات برخورد می‌کند.
مهد کودک احمد خاکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به اینکه تاکید ویژه‌ای به اجرای برنامه‌های آموزشی در مهد‌های کودک شده است گفت: تمام مهد‌های کودک موظف هستند بر اساس محتوای تایین شده، برنامه‌های خود را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه هر مهد کودک می‌تواند روزانه تنها یک فوق برنامه داشته باشد تصریح کرد: در صورتی که برنامه‌های فوق برنامه بیش از دستورالعمل سازمان باشد، با آن‌ها برخورد می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از بازرسی برخی از مهد‌های کودک سطح استان تهران خبرداد و تصریح کرد: هفته‌های گذشته بازرسی‌هایی از مهد‌های کودک انجام شد و طی این بازرسی ها، موارد تخلف به مهد‌های کودک تذکر داده شد.

خاکی در خصوص برخی تذکر‌های ارائه شده از سوی خانواده‌ها مبنی بر دریافت شهریه اضافی از سوی برخی از مهد‌های کودک خاطرنشان کرد: دریافت شهریه اضافی از خانواده‌ها تخلفی است که سازمان بهزیستی به طور جدی با آن برخورد می‌کند و به همین جهت از خانواده‌ها خواسته شده که بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی، شهریه مهدکودک فرزند خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی مهد‌ها در بخش‌های مختلف، با سامانه ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ ارتباط و تخلف مهد کودک مورد نظر خود را ثبت کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اشاره به بررسی تخلفات مهد‌های کودک بیان کرد: بازرسان سازمان بهزیستی نیز پس از بررسی‌های لازم و حضور در مهد متخلف اقدامات قانونی را انجام خواهند داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *