برای پژوهش نیاز به ابزار و تجهیزات پیشرفته داریم

13:15 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۹۲۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: ما برای پژوهش نیاز به ابزار و تجهیزات پیشرفته داریم. ابزار و تجهیزات باید در اختیار پژوهشگران قرار گیرد تا در حوزه تحقیقات کار سرعت پیدا کند.

ولایتیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، علی اکبر ولایتی در قسمت بیست و یکم برنامه تلویزیونی «مجله دانشگاه» با بیان اینکه ما برای پژوهش نیاز به ابزار و تجهیزات پیشرفته داریم، گفت: ابزار، تجهیزات و وسایل پیشرفته باید در اختیار پژوهشگران قرار گیرد تا در حوزه تحقیقات، کار با سرعت و عمق بیشتر و کیفیت بالاتر انجام شود.

علی محمد نوریان، دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: باید تفکر و علمی که در دانشگاه به پایان‌نامه و رساله تبدیل شده را به یک کار اجرایی صنعتی تبدیل کنیم تا با استفاده از آن، جوانان کشور مشغول فعالیت شوند و ان شاء الله از این راه، تولید را به گونه‌ای افزایش می‌دهیم که کمترین نیاز به ساختار‌های بیرونی وجود داشته باشد.

در این برنامه تاکید شد که دانشگاه آزاد اسلامی با یک شیب تند به سوی الگو‌های پیشرفته سازمانی در حرکت است و طرح بزرگ دانشگاه در حوزه کتابخانه‌ها و پایان نامه‌ها به نام شبکه سیکاپ در این راستا است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *