رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هوش مصنوعی چه کسانی را بیکار می‌کند؟ +اینفوگرافیک

16:34 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۸۸۱
استفاده از فناوری هوش مصنوعی با عث بیکار شدن تعداد زیادی از افراد می‌شود که به صورت سنتی کار می‌کنند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، این روز‌ها واژه‌ی هوش مصنوعی به‌وفور و در حالت کلی برای توصیف میزبان چند سیستم رایانه‌ای استفاده می‌شود. هرچند نمی‌شود به استفاده‌ی گسترده از این واژه خرده گرفت. از آنجا که هوش مصنوعی به خودی خود تعریف مشخصی ندارد؛ می‌توان گفت: هوش مصنوعی نرم‌افزاری است که فرآیند تفکر انسان را بازسازی و نتایجی مشابه آن کسب می‌کند.

امروزه ماشین‌هایی وجود دارند که آهنگ بعدی شما را انتخاب می‌کنند؛ به شکل داینامیک پا‌های یک ربات را کنترل می‌کنند؛ اشیایی را از درون یک تصویر انتخاب و آن را توصیف می‌کنند یا زبان آلمانی را به انگلیسی، روسی، کره‌ای و بالعکس ترجمه می‌کنند. تمام این‌ها فعالیت‌هایی هستند که پیش از این توسط انسان‌ها به درجه‌ی تکامل رسیده‌اند و مکانیزه کردن آن‌ها منافع بسیاری خواهد داشت.

بسیاری از افراد هم اکنون به صورت سنتی کار می‌کنند از کارگران ساختمان گرفته تا گارسون رستوران و... که با فراگیر شدن هوش مصنوعی می‌توان گفت: شغل‌شان در خطر خواهد بود.
 
 هوش مصنوعی چه کسانی را بیکار می‌کند؟ +اینفوگرافیک
 
 
 انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *