انتخاب تبریز به عنوان میزبان مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا

10:49 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۸۴۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
با پیشنهاد رئیس فدراسیون تکواندو، آذربایجان شرقی به عنوان میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان و ستاد استانی " تبریز 2018 " با حضور سلطانی‌فر وزیرورزش و جوانان، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، نجفی شهردار تبریز، معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و همچنین روسای فدراسیون‌های ورزشی در تبریز برگزار شد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که برای حضور در نشست ورزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌های ورزشی به تبریز سفر کرده بود با اعلام میزبانی آذربایجان شرقی برای برگزاری دو رویداد بین المللی تکواندو در سال 2018 گفت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت برگزیده گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 و پتانسیل موجود در این شهر در جلسه فوق پیشنهاد میزبانی این دوره از دو رویداد بین المللی تکواندو از سوی فدراسیون مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: آذربایجان شرقی سابقه میزبانی هر دو رویداد را در سال‌های گذشته داشته است. دهمین دوره مسابقات فجر سال 1376 و همچنین سومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال 1389 در این شهر برگزار شده است.

پولادگر در پایان افزود: استان آذربایجان‌شرقی پتانسیل‌های زیادی در عرصه قهرمان پروری رشته تکواندو دارد و می‌تواند به قطب تکواندو کشور تبدیل شود. امیدوارم برگزاری این دو مسابقه به توسعه و رشد این رشته در استان کمک کرده و باعث پیشرفت بیش از پیش این رشته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *