مشارکت در طرح اعزام رایگان اقشار بی بضاعت به مشهد

16:10 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۶۳۴
مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف از مردم برای مشارکت در طرح اعزام رایگان زایران بار اولی به سفر زیارتی مشهد مقدس دعوت کرد.

مشهد به گزارش گروه جامعه ، حمید عسگری سواد جانی، مدیرکل امور اجتماعی  و مشارکت های  مردمی سازمان اوقاف با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در طرح اعزام رایگان زایران بار اولی به سفر زیارتی مشهد مقدس از همکاری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در ترویج وتبلیغ این سنت حسنه خبر داد.

 سواد جانی گفت: سازمان اوقاف همه ساله  افرادی را  که به لحاظ مالی توانایی سفر به مشهد مقدس را ندارند و تا کنون  نیزبه مشهد مقدس مشرف نشده اند از محل عواید  موقوفات منطبق با نیت کمک به زوار امام رضا(ع) ،در قالب طرح زائران حرم رضوی به مشهد مقدس اعزام  می کند.

 وی  در ادامه افزود: براین اساس امسال سازمان اوقاف  در نظر دارد با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا،اقدام به معرفی وگسترش دایره  این طرح ماندگار  نموده ،تا خیرانی هم  که قصد مشارکت دراین حرکت معنوی را دارند،در این عمل خدا پسندانه سهیم شوند.

 عسکری ضمن دعوت از  همه علاقه مندان  برای  مشارکت در این طرح خداپسندانه افزود:مردم ولایتمدار می توانند با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان و یا مبلغی کمتر وبیشتر (البته مبلغ مورد نظر را با اعداد_انگلیسی وارد نمایند)  وبا_گرفتن_کد  #۲۵*۷۳۳* در تلفن همراه خویش در این طرح خیر خداپسندانه مشارکت  نمایند.

 وی بیان کرد: در سال گذشته با بهره گیری  از عواید ۱۱۳  موقوفه دارای در امد مرتبط با این طرح ،تعداد ۱۰۲۵ نفر زائر بار اولی از سراسر کشور به مشهد مقدس  اعزام شدند.

 بر اساس این گزارش در این طرح، نیاتی که از طرف واقفان خیر اندیش برای کمک به زوار امام رضا (ع) وپرداخت  هزینه سفر مشهد به افراد مستمند اختصاص داده شده، مورد نظر است تا تسهیلات لازم به منظور تامین هزینه سفر و اقامت زائران و برنامه ریزی مناسب جهت تکریم آنان در قالب کاروان‌های زیارتی از محل اجرای نیات مرتبط فراهم شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *