صعودی شدن نرخ دلار در آخر هفته+ نمودار

14:15 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۴۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی هفتگی نرخ دلار آزاد در هفته گذشته حاکی از آن است که نرخ در آخرین روز کاری هفته گذشته با رقم ۳ هزار و 801 تومان به بیشترین رقم خود رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه ۳۱ تیرماه سال جاری با رقم ۳ هزار و ۷۷۶ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۵ مردادماه با رقم ۳ هزار و ۸۰۱ تومان به کار خود پایان داده است.

روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ دلار در روز دوشنه ۲ مردادماه با نرخ ۳ هزار و ۷۷۲ تومان به کمترین رقم خود در هفته گذشته رسید و در روز پنج شنبه با نرخ ۳ هزار و ۸۰۱ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته تجربه کرده است.

نگاه کلی به نمودار هفتگی دلار حاکی از آن است که نرخ در اول هفته با یک سیر نزولی کار خود را آغاز کرد و این روند تا روز ۲ شنبه ادامه پیدا کرد و به رقم ۳ هزار و ۷۷۲ تومان رسید.

پس از آن نرخ دلار در مسیر صعودی قرار گرفت و این روال تا روز پنج شنبه ادامه دار بود به طوری که با نرخ ۳ هزار و ۸۰۱ تومان به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۳ هزار و ۷۸۳ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن، افزایش ۴ تومانی را نشان می‌دهد.

صعودی شدن نرخ دلار در آخر هفته+ نمودار



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *