دستگیری غاصب عنوان دولتی در کرج

9:14 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۴۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری غاصب عنوان دولتی خبرداد و گفت: در پی طرح شکایت‌های مردمی مبنی بر اقدامات و فعالیت‌های فردی که با غصب عنوان بازرس ویژه نهاد ریاست جمهوری به اخاذی اقدام می‌کرد، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

حاجی رضا شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری غاصب عنوان دولتی خبرداد و گفت: در پی طرح شکایت‌های مردمی مبنی بر اقدامات و فعالیت‌های فردی که با غصب عنوان بازرس ویژه نهاد ریاست جمهوری به اخاذی اقدام می‌کرد، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

وی در تشریح جزئیات این خبر اضافه کرد: پرونده به بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه یک کرج ارجاع و دستورات ویژه قضایی در جهت کشف جرم صادر که با تکمیل تحقیقات مقدماتی و جمع‌آوری ادله جرم و توجه اتهام این فرد دستگیر شد.

این مقام قضایی در استان البرز در ادامه افزود: این فرد خود را به‌عنوان وابسته به ارکان حاکمیتی نظام به‌ویژه نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کرده و با اخذ وجوه کلان از مردم اقدامات مجرمانه‌ای انجام داده است که بدواً در مرحله تحقیقات و در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

شاکرمی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات و با صدور قرار تأمین قانونی نامبرده در بازداشت به سر می‌برد بادستور ویژه بازپرس در جهت ادامه تحقیقات و شناسایی احتمالی و شکات دیگر، پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *