شیعی: نقل و انتقالات پیکان با جذب دو بازیکن خارجی بسته می‌شود/ امنیتی اداره شدن فدراسیون فوتبال درست نیست

23:23 - 06 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۳۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پیکان صحبت‌های رئیس سابق سازمان اقتصادی درباره امنیتی اداره شدن فدراسیون فوتبال را رد کرد.

به گزارش گروه ورزش ، محمود شیعی مدیرعامل پیکان بعد از تساوی این تیم در اولین بازی فصل مقابل پدیده مشهد گفت: انتظار داشتیم بازی خوبی انجام شود و بازیکنان هم بد نبودند. به طور کلی در این فصل تمام بازی‌ها سخت است و به نظرم لیگ سختی خواهیم داشت. اینطور نیست که راحت بگوییم تیمی سهمیه خواهد گرفت.

شیعی درباره نقل و انتقالات تیم پیکان عنوان کرد: به جای سیامک نعمتی، سیاوش یزدانی و گادمین منشا، مهدی مومنی و صادقی را جذب کردیم و امیدواریم امروز یا فردا هم ۲ بازیکن خارجی را جذب کنیم. اگر این بازیکنان جذب شود تیم ما کامل خواهد شد. یکی از این بازیکنان آفریقایی و یکی دیگر هم گرجستانی است. قصد داریم با این بازیکنان قرارداد ۲ ساله ببندیم تا اگر عملکرد مناسبی در سال اول داشتند در فصل دوم نیز در خدمت تیم ما باشند.

شیعی که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست درباره تغییرات مدیریتی اخیر این مجموعه صحبت و تاکید کرد: در گذشته می‌گفتند چرا فدراسیون ثابت است و اعضای آن تغییری ندارند، به نظرم آمدن ساکت می‌تواند کمک زیادی کند، ضمن اینکه اسدی هم به عنوان مشاور کنار ما است و جایی نرفته است. فدراسیون فوتبال به دنبال تغییراتی بود که مردم به دنبال آن هستند و تاج هم به دنبال داشتن فدراسیونی پویاست.

شیعی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود کنار رفتن اسدی به خاطر اختلافات او با کی‌روش بود هم گفت: هیئت رئیسه مسئله کی‌روش را کاملا به خود تاج واگذار کرده و بهتر است این سوال را از خود او بپرسید.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره مصاحبه امیر عابدینی و اینکه گفته بود فدراسیون امنیتی اداره می‌شود، عنوان کرد: اینطور نیست. هیئت رئیسه خوبی داریم و بحث‌های خوبی هم انجام می‌شود حتی برخی از اوقات هیئت رئیسه به چالش کشیده می‌شود. بحث‌های فنی جدی مطرح می‌شود و آنچه از جلسه خارج می‌شود حاصل ساعت‌ها بحث است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *