کمالوند:به دنبال ارائه بازی خوب برابر استقلال هستیم/ امیدواریم بتوانیم از کرار در بازی فردا استفاده کنیم

20:27 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۱۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سعی می‌کنیم بازی خوبی را مقابل نایب قهرمان سال گذشته به نمایش بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی ، فراز کمالوند با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: نفت آبادان به نسبت سال گذشته تغییرات زیادی کرده و از تیم‌های مختلف بازیکن گرفته است. الحمدالله تیم خوبی شده و فکر کنم سه چهار بازی به هماهنگی و تاکتیکی که مدنظرمان است، برسیم.

 وی تصریح کرد: ما فردا با نایب قهرمان سال گذشته بازی داریم و سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنیم از هر لحاظ چه بازی خانگی و شرایط اقلیمی استفاده کرده و برنده شویم.

کمالوند در مورد شرایط کرار جاسم و میلاد جلیلی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از کرار در بازی فردا استفاده کنیم. میلاد جلیلی هم کمی مصدوم است، اما با او قرارداد مشروط بسته‌ایم و هر زمان لازم باشد از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه یادآور شد: مشکلاتی که نفت با آن روبه‌رو بوده است، به امسال بازنمی‌گردد. سال گذشته نفت خوب تقویت نشده بود و از ظرفیتش به خوبی استفاده نکرد. این تیم می‌توانست سال گذشته هفت بازیکن لیگ برتری را بگیرد، اما این کار انجام نشد و دچار مشکلاتی شدند. امسال تنها 6 بازیکن سهمیه لیگ برتری جذب کردیم و نیم‌فصل دوم هم سه، چهار بازیکن جدید نیز به جمع‌مان اضافه خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به ترکیب اصلی تیمش دست یافته است یا خیر، گفت: به طور نسبی می‌توان گفت بله. اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، تا 95 درصد ترکیب اصلی را پیدا کرده‌ایم. البته در بازی‌ها ترکیب اصلی مشخص می‌شود و اگر بازیکنی مصدوم شود، تغییر و تحولاتی خواهیم داشت.

کمالوند همچنین به انتقاد از مشکلات موجود در تیم نفت آبادان پرداخت و خاطرنشان کرد: ما در آبادان فقط تماشاگر داریم و چیز دیگری نداریم. ما حتی از لحاظ امکانات سخت‌افزاری از بسیاری از تیم‌های دسته یکی مثل مس کرمان هم عقب‌تر هستیم. ای‌کاش زمان مدیریت آقای عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان) بیشتر از دو، سه سال بود. من در آبادان بعضی چیزها را می‌بینم که واقعاً از آن تعجب می‌کنم. اینجا خیلی چیزها من را متعجب می‌کند. تیمی که می‌خواهد حرفه‌ای کار کند، نباید شرایطش این‌طور باشد. ما الان تازه شروع کردیم و از پایه با تیم صنعت نفت کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: این مردمی که پشت صنعت نفت هستند، قطعاً بیشتر از مربی، بازیکن، مدیرعامل و همه عوامل؛ در موفقیت تیم تاثیر دارند. فقط از آنها می‌خواهم که صبور باشند، فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به سایر مسائل توجه نکنند. ما سال گذشته 300، 400 میلیون تومان به خاطر همین مسائل الکی جریمه شدیم. این مبلغ می‌توانست پول حداقل یکی دو سفر ما به شهرهای مختلف باشد. حداقل هزینه سفرهای‌مان از این راه در می‌آمد. در هر صورت این کارها خوب نیست. هواداران باید فرهنگ بالای مردم استان خوزستان و خصوصاً آبادان را نشان بدهند و برای صنعت نفت سنگ تمام بگذارند.

کمالوند درخصوص دیدار فردای صنعت نفت - استقلال، تصریح کرد: تیم ما امسال کلاً دچار تغییر شده است. اگر فردا بازی را ببریم، من خیلی خوشحال نمی‌شوم. اگر هم خدایی نکرده ببازیم، خیلی ناراحت نمی‌شوم، چون لیگ برتر یک ماراتن طولانی است. در ماراتن، فردی موفق می‌شود که در 10 متر آخر خوب حرکت کند. دو سال پیش پرسپولیسِ برانکو شروع خوبی نداشت و در رده‌های پایینی جدول رده‌بندی قرار می‌گرفت، اما در هفته‌های آخر به یک‌باره به خودش آمد و نایب قهرمان شد. آن تیم حتی می‌توانست قهرمان شود، اما به ‌خاطر تفاضل گل این عنوان را از دست داد. ما هم فردا اگر استقلال را ببریم، من از خودبی‌خود نمی‌شوم. اگر هم ببازیم، جای ناراحتی ندارد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان آینده تیمش را درخشان پیش‌بینی کرد و یادآور شد: من از سال 74 کار مربیگری انجام می‌دهم. از سال 80 هم در لیگ برتر مربیگری می‌کنم. تجربه‌ام می‌گوید که صنعت نفت آینده درخشانی دارد. امسال اگر خدا بخواهد و شرایط لازم فراهم باشد، ما حتی می‌توانیم یکی دو پله بالاتر از مکانی که قولش را دادیم، قرار بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *