رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهدوی: حضور در باشگاه‌های جهان، آسیا و لیگ برتر ایجاب می‌کند با دست پر وارد میدان شویم

19:14 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۱۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاپیتان بانک سرمایه از لیگ برتر والیبال، جام باشگاه‌های جهان در کشور لهستان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا به عنوان سه جبهه مهم و دشوار برای این تیم یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، مهدی مهدوی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بانک سرمایه، لیگ برتر والیبال، جام باشگاه‌های جهان در کشور لهستان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال آینده را سه جبهه مهم و دشوار برای تیم والیبال بانک سرمایه عنوان کرد و گفت: باشگاه بانک سرمایه حق دارد با توجه به این شرایط یک تیم بر اساس ایده‌ها و اهداف خود گلچین کند.

مهدوی همچنین در مورد قرارداد امسال خود با بانک سرمایه اظهار داشت: مبالغی که از تیم‌های دیگر برای امسال پیشنهاد داشتم بیشتر بود، اما با سرمایه قرارداد بستم چون مدیریت باشگاه بانک سرمایه حرفه‌ای عمل می‌کند، از سوی دیگر من از ابتدای تأسیس همراه تیم بوده‌ام و کادرفنی و آقای کارخانه را قبول دارم.

وی افزود: سال گذشته ما دیرتر برای جذب بازیکنان اقدام کردیم ولی باشگاه‌هایی که مدعی بودند نتوانستند ملی پوشان را جذب کنند و امسال آنهایی که خواهان این بازیکنان نیستند حرف‌هایی می‌زنند که اصلاً منطقی نیست.

کاپیتان بانک سرمایه ادامه داد: حضور در باشگاه‌های جهان، آسیا و لیگ برتر ایجاب می‌کند با دست پر وارد میدان شویم چرا که جام باشگاه های جهان از مسابقات قهرمانی جهان دشوارتر است و هر تیمی منتخب بهترین های جهان را در اختیار دارد و ما باید در این عرصه مدافع نام والیبال ایران باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *