رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چرا باید برای پاک کردن آرایش از شیرپاک کن استفاده کرد؟

18:16 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۱۴۸
این پاک‌کننده به‌مراتب محصولی ملایم‌تر و باکیفیت‌تر از صابون‌ها برای شست‌وشوی صورت است،‌ به‌همین دلیل بهترین و پررنگ‌ترین دلیل ما برای استفاده از این پاک‌کننده سازگاری آن با پوست صورت است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، این پاک‌کننده به‌مراتب محصولی ملایم‌تر و باکیفیت‌تر از صابون‌ها برای شست‌وشوی صورت است،‌ به‌همین دلیل بهترین و پررنگ‌ترین دلیل ما برای استفاده از این پاک‌کننده سازگاری آن با پوست صورت است.

امتیازهای  شیرپاک‌کن‌ها :

 

شادابی و تغذیه پوست: برخلاف دیگر پاک‌کننده‌های شیمیایی، شیرپاک‌کن‌های زیبایی هیچ‌گونه احساس کشش، خارش و خشکی یا خشن شدن روی پوست ایجاد نمی‌کنند در عوض بعد از هر بار استفاده از آن احساس تازگی و شادابی خواهید کرد. البته برخی از انواع این محصولات با ترکیبات مغذی پوست را تغذیه و ترمیم هم می‌کنند.

 

رطوبت‌رسانی: بعد از برداشتن چربی، آلودگی و هرگونه رنگ و جرم باقی‌مانده از مواد آرایشی از روی پوست، شیرپاک‌کن به تهویه پوست و رطوبت‌رسانی آن کمک ویژه‌ای می‌کند.

 

متنوع و مقرون به‌صرفه: برای انتخاب و استفاده از این پاک‌کننده دست شما کاملا باز است چون انواع مختلفی از آن با قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوت و قیمت‌های مناسب پیش روی شماست و برای انواع پوست پیشنهادهای متفاوتی است. پس شما با هر سن، جنس و پوستی می‌توانید از شیرپاک‌کن استفاده کنید.

 

سازگار با پوست: پاک‌کننده‌ای که بتواند پوست را به‌طور موثر پاک‌سازی کند و به‌راحتی از روی پوست پاک شود و مقدار PH آن متعادل PH پوست طبیعی ما باشد حتما بعد از استفاده از آن احساس خوبی به ما دست می‌دهد.

 چرا باید برای پاک کردن آرایش از شیرپاک کن استفاده کرد؟

روشن‌کننده: بیشتر این پاک‌کننده‌ها حاوی اسیدهای AHAs هستند که به حذف سلول‌های مرده از روی پوست کمک کرده و با هر بار مصرف پوست را روشن و روشن‌تر می‌کنند و اسید لاکتیک موجود در آنها کثیفی، جرم و روغن‌های اضافه روی پوست را از عمق منافذ بیرون می‌کشد.

 

منبع:مجله سیب سبز


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *