اظهارات بقایی در چارچوب همان مبارزات علیه برخورد دستگاه قضا با فساد است/ همراهی با دشمنان از بزرگترین فسادهاست

14:29 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۰۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با با بیان اینکه اظهارات بقایی در چارچوب همان مبارزات علیه برخورد دستگاه قضا با فساد است، گفت: اقداماتی که همراه با دشمنان است و برای تهییج مردم علیه نظام و ارکانش انجام می‌شود هم از بزرگترین فساد‌هاست.
اظهارات بقایی در چارچوب همان مبارزات علیه برخورد دستگاه قضا با فساد است/ همراهی با دشمنان از بزرگترین فسادهاستمحمدعلی پورمختار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی در واکنش به اظهارات توهین آمیز حمید بقایی درباره قوه قضائیه اظهار کرد: خب اینکه کسی مثل بقایی اتهامی متوجهش باشد طبیعتاً براساس همین قوانین موجود در آیین دادرسی و بر اساس نوع اتهام می‌آیند و قراری برایشان صادر می‌کنند که این قرار هم باید متناسب با آن جرم باشد و وقتی نتواند این را تودیع کند در بازداشت به سر می‌برد تا تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ درمجلس خاطر نشان کرد: این نوع صحبت‌ها که در بین مردم بیان می‌شود و ایجاد تشویش می‌کند وکارکرد عدالت محورانه قوه قضائیه را سیاسی جلوه می‌دهد، ظلم به قوه قضائیه است.

عضو کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس گفت: چنین اظهارات در راستای همان اقداماتی است که از چندی پیش علیه مبارزات جدی قوه قضائیه با فساد آغاز شده است. نگاهمان به فساد نباید این گونه باشد که فقط اختلاس، فساد است، بلکه مفاسد اداری وسیاسی هم وجود دارد، همچنین اقداماتی که همراه با دشمنان است و برای تهییج مردم علیه نظام و ارکانش انجام می‌شود هم از بزرگترین فساد‌هاست.

پورمختار اضافه کرد: بقایی هم در همین چارچوب باید متوجه باشد که فقط باید پاسخگوی اتهاماتش باشد وگرنه مردم نوعاً درجریان مسائل نیستند واین نوع صحبت کردن‌ها مصداق تشویش اذهان عمومی وتهمت زدن است و طبیعتاً باید پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: ازقوه قضائیه انتظار داریم دراین خصوص، اقدام و روشنگری کند تا با این مظلوم‌نمایی‌ها که نوعاً دربین مجرمان و متهمان رواج دارد، ذهن مردم نسبت به قوه قضائیه مخدوش شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *