لیگ برتر بدون نفت؟! / ۱۲ ساعت تا برگزاری جلسه اضطراری فوتبال ایران/ تصمیم سرنوشت ساز فوتبالی‌ها در دقیقه ۹۰

23:56 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۰۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حرف و حدیث‌ها درباره سرنوشت باشگاه نفت تهران به اوج خود رسیده است. در شرایطی که رسانه‌ها خبر از لغو احتمالی اولین بازی نفت مقابل سپیدرود رشت در لیگ برتر داده اند، شنیده میشود سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تنها تا ظهر پنج شنبه برای تعیین تکلیف نهایی باشگاه بلاتکلیف تهرانی صبر خواهند کرد.

لیگ برتر بدون نفت؟! / ۱۲ ساعت تا برگزاری جلسه اضطراری فوتبال ایران/ تصمیم سرنوشت ساز فوتبالی‌ها در دقیقه ۹۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حرف و حدیث‌ها درباره سرنوشت باشگاه نفت تهران به اوج خود رسیده است. در شرایطی که رسانه‌ها خبر از لغو احتمالی اولین بازی نفت مقابل سپیدرود رشت در لیگ برتر داده اند، شنیده میشود سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تنها تا ظهر پنج شنبه برای تعیین تکلیف نهایی باشگاه بلاتکلیف تهرانی صبر خواهند کرد.


در شرایط کنونی عدم پرداخت درصدی از پول طلب کاران و عدم ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان نفت تهران بحرانی عجیب را در لیگ برتر به وجود آورده است.


فدراسیون و سازمان لیگ به خاطر عدم انجام امور حقوقی و قانونی توسط مسوولان کنونی باشگاه، از ثبت قرارداد نفتی‌ها خودداری کرده اند.


طبق اعلام رسمی مقامات فوتبال ایران نفت تهران تنها در صورت پرداخت بخشی از بدهی‌ها مجوز ثبت قراداد بازیکنانش را دریافت خواهد کرد و نامه مجوز ثبت باید از طرف محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون باید به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ داده شود.


منابع آگاه به خبرنگار میزان خبر دادند تنها تا ظهر پنج شنبه منتظر اقدام نهایی نفتی‌ها می‌مانند.


اگر مدیریت باشگاه نفت تا ظهر  پنج شنبه اقدامات لازم را انجام ندهد هیات رئیسه سازمان لیگ با تشکیل جلسه اضطراری درباره سرنوشت نفت تصمیم می‌گیرد.


فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار است تا آخرین لحظه کمک‌های لازم را برای حل بحران به وجود آمده داشته باشند، اما اگر تا ظهر پنجشنبه مدیران نفت مجوز‌های لازم را از دبیرکل فدراسیون دریافت نکند، رسما این تیم از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد.


آخرین خبر درباره نفت حکایت از این مساله دارد که رایزنی‌هایی انجام شده تا درصدی از بدهی‌ها توسط خریداران بعدی باشگاه تا زمان تعیین شده از سوی فدراسیون و سازمان لیگ، پرداخت شود و مجوز از سوی کمیته انضباطی و ساکت به سازمان لیگ برای صدور کارت بازیکنان و مربیان نفت صادر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *