رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استعفای فاتح تریم از سرمربیگری ترکیه/ امپراتور سرمربی گالاتاسرای می‌شود؟

19:44 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی پیشین تیم‌های میلان و فیورنتینا از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ترکیه استعفا کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، فدراسیون فوتبال ترکیه عصر امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد فاتح تریم از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور استعفا کرده است. فدراسیون فوتبال ترکیه دلیل این استعفا را مسائل غیرفوتبالی اعلام کرده است.

در بیانیه این فدراسیون آمده است: « مسائلی که در روزهای اخیر در رسانه‌ها مطرح شد، ممکن بود هم به فاتح تریم و هم به فدراسیون فوتبال ترکیه ضربه بزند، به همین خاطر این پایان همکاری به سود طرفین بود. از تمامی زحماتی که تریم در طول این سال‌ها برای تیم ملی ترکیه کشید، قدردانی و تشکر می‌کنیم».

فاتح تریم 63 ساله که در سال 2013 برای سومین بار به عنوان سرمربی تیم ملی ترکیه منصوب شد، موفق‌ترین دوره حضورش در این تیم به سال‌های 2005 تا 2009 بازی می‌گردد که موفق شد این تیم را تا مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو 2008 برساند.

سرمربی پیشین تیم‌های میلان و فیورنتینا که در ترکیه ملقب به «امپراتور» است، در روزهای اخیر به دلیل ایجاد درگیری در رستورانی در ترکیه به شدت مورد انتقاد رسانه‌های این کشور بود.

رسانه‌های ترکیه‌ای حالا از او به عنوان گزینه سرمربیگری گالاتاسرای یاد کرده‌اند، مربی‌ای که در سه دوره مختلف هدایت شیرهای استانبول را بر عهده داشت و به عناوین قهرمانی مختلفی با این تیم از جمله 6 قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه و یک قهرمانی در جام یوفا دست یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *