یادداشت فرمانده با خودکار ایرانی + عکس

16:40 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۸۵۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امروز روز بسیار خوبی برای من به عنوان یک سرباز ولایت بود. در خدمت جوانان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خبرگزاری میزان بودم. به خودم بالیدم که هنوز ادامه دهندگان راه شهدا در کشورمان وجود دارند؛ شهدایی که در جوانی شهید شدند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (چهارشنبه ۴ مرداد) با حضور در ، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این خبرگزاری به سوالات خبرنگاران میزان پاسخ داد.

 یادداشت فرمانده با خودکار ایرانی

امیر قربانی پس از بازدید از تحریریه‌های مختلف در دفتر یادبود تحریریه سیاسی نوشت: «امروز روز بسیار خوبی برای من به عنوان یک سرباز ولایت بود. در خدمت جوانان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بودم. به خودم بالیدم که هنوز ادامه دهندگان راه شهدا در کشورمان وجود دارند؛ شهدایی که در جوانی شهید شدند. امروز در این خبرگزاری قدرت نیروی جوان را مشاهده کردم. کار بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام شده است. از خداوند می خواهم که این افسران و سربازان جنگ نرم در رکاب ولایت، موفق و پیروز باشند. ان‌شاالله - سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی - 4 مرداد»

یادداشت فرمانده با خودکار ایرانی + عکس

به گزارش میزان امیر قربانی که   راس ساعت 13:11  و به محض پخش بانگ اذان از تلفن همراه خود گفت‌وگو را قطع و در همان اتاق به اقامه فریضه نماز پرداخت، حین تحریر این یادداشت نیز خودکار سبز خود را از جیب یونیفورم سبز رنگش درآود و با خنده گفت « من یه خودکار ایرانی دارم و باید با همین خودکار ایرانی بنویسم»

 برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *