خندوانه در وادی تکرار گرفتار شده است/ ۴ عروسکی که خیلی زود حذف شدند

10:00 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۸۱۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در گزارش زیر به دلیل گرفتار شدن برنامه "خندوانه" در وادی تکرار و ۴ عروسکی که در ابتدای فصل جدید این مجموعه خیلی زود حذف شدند، می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، برنامه "خندوانه" در فصل گذشته خود با تدارک برنامه ای منجسم در روند تولید و همچنین بهره گرفتن از ویژگی های مثبتی همچون حضور عروسک دوست داشتنی "جناب خان" محبوبیت قابل توجهی نزد مخاطبان تلویزیون به دست آورد.

این برنامه در فصل جدید خود با اتفاقی با عنوان نبودن جناب خان رو به رو شد و این رویداد یک ضعف بزرگ را برای گرو سازنده این مجموع در بر داشت.

خندوانه

رامبد جوان به عنوان کارگردان و طراح برنامه "خندوانه" برای اینکه بیننده های برنامه اش جای خالی جناب خان را احساس نکنند، سفارش ساخت 4 عروسک را داد و برای صدای این عروسک ها نیز از صداپیشه هایی حرفه ای استفاده کرد.

موضوع مهم در این روند این است که عروسک های جدید نتوانستند مورد توجه بیننده های "خندوانه" قرار بگیرند و پس از مدتی به علت تمایل نداشتن برخی از صداپیشه های عروسک های طراحی شده، به طور کلی بخش مربوط به حضور عروسک ها حذف شد.

خندوانه

جوان که پیش تر هم سابقه کارگردانی در عرصه تلویزیون و سینما را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است، برای خالی نبودن برنامه اش اقدام به طراحی بخشی با عنوان "خنداننده شو" کرد.

در بخش "خنداننده شو" آن دسته از مخاطبان برنامه که علاقمند هستند تا استندآپ کمدی اجرا کنند، براساس شرایطی تعیین شده و در گروه بندی های منظم ضمن آموزش دیدن از مربیان تعیین شده برای هر گروه، در "خندوانه" اقدام به اجرای برنامه می کنند.

این بخش به اندازه ای در برنامه "خنداونه" به طول انجامید که مخاطبان این مجموعه حالت دلزدگی نسبت به این مسابقه و به طور کلی این مجموعه را پیدا کردند.

خندوانه

اما آیا با توجه به اینکه قرارداد رامبد جوان با شبکه نسیم برای ساخت "خندوانه" تا پایان شهریور ماه است، این مجری، کارگردان و بازیگر باهوش سینما و تلویزیون فکری جدی برای تولید این مجموعه خواهد کرد؟.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *