رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میثاقیان: مربی هستم نه داور!/ روی بازیکنان ما هیچ‌چیز اثر نمی‌گذارد

22:04 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۷۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: من نمی‌توانم راجع به داوری صحبت کنم، چون من مربی هستم نه داور.

به گزارش گروه ورزشی ،  اکبر میثاقیان  در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر با اشاره به این دیدار اظهار داشت: واقعاً این بازی بیشتر از بازی آخرمان مقابل پرسپولیس به ما فشار آورد. ذوب‌آهن یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و به نظرم یکی از مدعیان قهرمانی است. بچه‌های ما امروز غیرت کردند و با تمام وجود جنگیدند.

وی در مورد داوری دیدار سیاه‌جامگان - ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: من نمی‌توانم راجع به داوری صحبت کنم، چون من مربی هستم نه داور. داور اگر بخواهد اشتباه کند نباید حتماً پنالتی بگیرد. او حتی با گرفتن یک خطای کوچک در وسط زمین هم می‌تواند بازی را تغییر دهد. برای ما که تیم جوانی داریم این مسئله باعث به وجود آمدن مشکل می‌شود. به طور کلی داور قضاوت بدی انجام نداد. امروز هفته نخست بازی‌ها بود و همان‌طور که ما آماده نبودیم شاید داور هم خیلی آماده نبود. تیم ما در این فصل به امید خدا برعکس فصل گذشته نتایج خوبی خواهد گرفت و هواداران هم باید به ورزشگاه بیایند و از تیم جوان ما حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد درباره شایعاتی که پیرامون تغییر مکان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن مطرح بود، تصریح کرد: من مربی هستم و نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که آیا این شایعات روی بازیکنان جوان او تأثیر داشته است یا خیر، عنوان کرد: خیر، روی بازیکنان ما هیچ تأثیری نداشت. شاید روی بازیکنان حریف که از مسافت طولانی آمده بودند، تأثیر منفی گذاشته باشد. این ورزشگاه هم شرایط بدی نداشت.

وی در ادامه با تمجید از وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) یکی از زیباترین استادیوم‌های دنیاست. من خیلی از ورزشگاه‌های دنیا را دیده‌ام، اما به نظرم این ورزشگاه یکی از بهترین‌های آنهاست. اگر بازی‌های تیم ما آنجا برگزار شود به نفع‌مان خواهد بود و هواداران بیشتری خواهند آمد و ما هم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان راجع به صحبت‌های پایان بازی بین او و امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: یکی از مربیانی که خیلی به او علاقه‌ دارم، امیر قلعه‌نویی است و این را خود او هم می‌داند. تیم ذوب‌آهن در دقایق پایانی بازی گل خورده بود و به همین دلیل قلعه‌نویی به من می‌گفت خیلی کنار زمین سر و صدا می‌کردی!

میثاقیان درباره وضعیت آمادگی یونس شاکری و به اینکه به نظر می‌رسد این بازیکن دور از شرایط آرمانی است، خاطرنشان کرد: شاکری خیلی خوب بازی کرد و تلاش زیادی هم می‌کند تا به آمادگی گذشته خود برسد.

میثاقیان درباره اینکه در ابتدای مسابقه پیراهن خود را عوض کرد و اینکه چرا قلعه‌نویی با اینکه پیراهنش شبیه پیراهن پدیده بود این کار را انجام نداد، گفت: من نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم و باید این را از آرمین رهبر(سرپرست تیم سیاه‌جامگان) بپرسید. ابتدای بازی به من گفتند پیراهنت را عوض کن، من هم عوض کردم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *