رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به 9 باشگاه لیگ برتری فوتبال/ کارت بازی بازیکنان جدید 7 تیم صادر شده است

10:42 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۶۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد در آستانه آغاز لیگ هفدهم تا این لحظه فقط کارت بازی بازیکنان جدید 7 باشگاه صادر شده است.

هشدار مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به 9 باشگاه لیگ برتری فوتبال/ فقط کارت بازی بازیکنان جدید 7 باشگاه صادر شده استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی درحالیکه حدود 30 ساعت تا سوت آغاز رقابت‌های لیگ هفدهم باقی مانده هنوز کارت بازیکنان جدید 9 تیم لیگ برتری صادر نشده که این موضوع می‌تواند عواقب سنگینی برای تیم‌ها در هفته نخست این رقابت‌ها داشته باشد.

فریبز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هیچگاه در تقابل با باشگاه‌ها نبوده و بلکه همیشه درکنار آنها هستند اما ما ملزم به اجرای قانون هستیم و در این زمینه نمی‌توانیم تبعیض قائل شویم.

وی افزود: برای صدور کارت بازی بازیکنان جدید تیم‌ها نیاز به مجوز کمیته تعیین وضعیت، کمیته انضباطی، کمیته بین الملل و در نهایت دبیرکل فدراسیون فوتبال است که منجر به صدور مجوز ثبت قرارداد توسط رئیس سازمان لیگ می‌شود. بر این اساس تا این لحظه 7 باشگاه موفق به اخذ مجوز نهایی ثبت قرارداد شده‌اند و در زمان کم باقی مانده تا آغاز لیگ هم برخی باشگاه‌ها درحال طی کردن پروسه اداری مربوط به آن هستند.

محمودزاده اعلام کرد: تا این لحظه فقط کارت بازی بازیکنان جدید باشگاه‌های صنعت نفت‌ آبادان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان،گسترش فولاد، ذوب‌آهن، پارس جنوبی و سایپا صادر شده است .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *