جلسه احتمالی کمیسیون امنیت ملی در آذربایجان غربی با محوریت «تحریم‌های اخیر آمریکا»

9:52 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۶۴۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به آذربایجان‌غربی گفت: احتمالا اعضای این کمیسیون موضوع تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران را در جلسات مشترکی که در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

یبلیسیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به استان آذربایجان غربی برای بازدید از مرزها و همچنین بررسی مسائل سیاسی و امنیتی این استان گفت: احتمالا اعضای کمیسیون موضوع تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران را در جلسات مشترکی که در آذربایجان غربی تشکیل می شود مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها همچنان رفتارهای خصمانه خود را در قالب برجام ادامه می‌دهند، تصریح کرد: معتقدم این رفتارها شدت پیدا کرده است. لذا در حال حاضرآمریکایی‌ها به تحریم‌های غیر هسته‌ای پناه آورده‌اند و بنا دارند چارچوب تحریم‌ها را مجددا به قبل از برجام بازگردانند، به طوری که این تحریم‌ها مغایرتی با توافق برجام نداشته باشد.


نقوی حسینی همچنین گفت:  ما معتقدیم همه این تحریم‌های اخیر آمریکا نقض برجام تلقی می شود ولی آمریکایی ها بدون نام بردن از برجام و به بهانه‌های موشکی و حقوق بشر قصد دارند همان چارچوب تحریم‌های قبل از برجام، حتی بدتر از آن را بر ایران تحمیل کنند چرا که دامنه تحریم‌های اخیر خیلی وسیع‌تر از گذشته ارزیابی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *