معجزه برگ اکالیپتوس در حمام

20:00 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۵۲۷
برگ اکالیپتوس یک آرام بخش قوی برای دستگاه تنفسی است که عفونت های بینی و گلو را از بین می برد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، کوالا عمدتا در استرالیا رشد می‌کند و از اکالیپتوس تغذیه می‌کند. این گیاه دوست داشتنی فقط جهت مصرف کوالا‌ها سودمند نیست. خواص بی شمار این گیاه می‌تواند به سلامتی انسان کمک کند.

 اکالیپتوس چیست؟

 

اکالیپتوس یک گیاه قدرتمند که در درمان مشکلات تنفسی بسیار سودمند و مورد استفاده است. این گیاه دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند التهابات  ناحیه بینی و گلو را از بین ببرد. هنگام استحمام اگر یک شاخه از این گیاه را در حمام داشته باشید به سادگی بخور این گیاه مفید را استنشاق خواهید کرد.

بخور اکالیپتوس

 

هنگام بخور اکالیپتوس برگ‌های این گیاه از طریق حرارت تحریک شده و روغن‌های مفید در برگها از طریق بخار تبخیر می‌شوند. و شما هنگامی‌که  استحمام می‌کنید از این بخور استنشاق می‌کنید و تمامی‌دستگاه تنفسی تان را تمیز می‌کنید.

دوش اکالیپتوس بسازید

به عطاری محل بروید و اکالیپتوس تازه تهیه کنید. البته خوشبختانه در ایران این درخت تقریبا به فراوانی در تمام کوچه و خیابان‌ها وجود دارد!

 معجزه برگ اکالیپتوس در حمام

یک یا چند شاخه از آن را با یک نخ محکم ببندید و سر نخ را به دوش حمام گره بزنید. طوری که آب دوش مستقیم روی برگهای اکالیپتوس نریزد. فقط کافی است گرما و بخار آب داغ که در حمام می‌پیچد عطر اکالیپتوس را در فضا پراکنده کند. اکالیپتوس را تا یک هفته می‌توانید در حمام نگهداری کنید.

 

با شروع فصل سرما و تشدید آلودگی هوا این بخور تا حد زیادی دستگاه تنفسی شما را پاکیزه و بدون التهاب نگاه می‌دارد.

منبع: نت نوشت


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *