سیچلو: می‌دانستیم پاکستان با تمام توانش مقابل ما ظاهر می‌شود

15:20 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۴۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال امید گفت: در ست اول دیدار با پاکستان اشتباهاتی داشتیم و همین اشتباهات اعتماد به نفس حریف‌مان را بالا برد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو، سرمربی تیم والیبال امید ایران، پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پاکستان، اظهار داشت: می‌دانستیم که پاکستان با تمام توانش مقابل ما ظاهر می‌شود. البته تیم ما هم در ست اول اشتباهات زیادی داشت.

وی ادامه داد: تیم پاکستان رفته رفته اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد و برعکس تیم ما که اعتماد به نفسش از دست رفته بود. البته این اتفاقات در طول مسابقه عادی است و این برای بازیکنان تیم من قطعا تجربه بزرگی بود.

سیچلو خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از مدتی که از زمان بازی گذشت، بازیکنان ریکاوری شدند و توانستند دوباره اعتماد به نفس پیدا کرده و در نهایت به پیروزی دست پیدا کنند.

سرمربی تیم امید عنوان کرد: در مجموع سه بازیکن ما بهتر کار کردند و بقیه بازیکنان به نسبت در برخی مهارت‌ها بهتر بودند. برای مثال سلیم چپرلی در حمله بهتر بود. البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که یک بازیکن باید همه مهارت‌هایش به یک اندازه‌ای قوی باشد و این موضوع به مرور زمان و با کسب تجربه بهتر خواهد شد. در مجموع خوشحال هستیم که به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کردیم.

وی در پایان در خصوص استفاده از بازیکنان ذخیره در این دیدار گفت: در طول بازی تعویض‌های زیادی انجام دادم زیرا به کار تیمی اعتقاد دارم و برای اینکه تیم بودن‌مان حفظ شود باید از همه بازیکنانم استفاده کنم. به همین دلیل تا به حال همه بازیکنان تجربه بازی در این مسابقات را برای دقایقی دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *