افزایش بی‌سابقه تیراندازی از سوی پلیس انگلیس/تعقیب و گریزهایی که به مرگ منجر می‎شود+تصاویر

21:30 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۴۵۲
بر اساس آمار منتشر شده مرگ و میر در انگلیس به دلیل عملیات تعقیب و نیز تیراندازی مرگبار از سوی پلیس این کشور به شدت افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل ، بر اساس آمار منتشر شده آمار مرگ و میر به دلیل عملیات تعقیب و نیز تیراندازی مرگبار از سوی پلیس انگلیس به شدت افزایش یافته است.

افزایش بی‌سابقه تیراندازی مرگبار پلیس انگلیس

کمیسیون مستقل شکایت‌های پلیس اعلام کرد که تیراندازی مرگبار پلیس در مقایسه با دهه گذشته افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است.

آمار منتشر شده نشان می‌دهد که در سال 2016 و 2017، تعداد 28 نفر در پی تیراندازی پلیس انگلیس جان خود را از دست داده‌اند که از سال 2004 تاکنون این آمار بی‌سابقه بوده است.

افزایش بی‌سابقه تیراندازی مرگبار پلیس انگلیس

در سال گذشته آمار مرگ و میر در پی تعقیب و گریز پلیس از 3 نفر به 5 نفر افزایش یافته است.

کمیسیون مستقل شکایت‌های پلیس اعلام کرده است که 28 مورد مرگ در پی تعقیب خودروها از سوی پلیس انگلیس از سال 2005 تاکنون بی‌سابقه بوده است.

افزایش بی‌سابقه تیراندازی مرگبار پلیس انگلیس

تعداد مرگ و میر افراد بازداشت شده به وسیله پلیس در زندان‌ها نیز 14 نفر گزارش شده که از این تعداد سه نفر سیاه‌پوست بوده‌اند.

افزایش بی‌سابقه تیراندازی مرگبار پلیس انگلیس

مدیر این کمیسیون اعلام کرده که افزایش مرگ و میر در عملیات تعقیب و گریز پلیس قابل ملاحضه است و هیچ کدام از این موارد در موقعیت‌های اضطراری صورت نگرفته‌اند و دو سوم افراد کشته شده نیز مسافران، عابرین پیاده و یا سایر افراد حاضر  در جاده‌ها بوده‌اند.

افزایش بی‌سابقه تیراندازی مرگبار پلیس انگلیس

این مقام انگلیس در ادامه افزود: این افزایش بی‌سابقه تیراندازی مرگبار پلیس در حالی انجام می‌شود که در سال‌های اخیر هزاران  مورد حمل سلاح گرم با مجوز وجود داشته و این آمار در دو سال گذشته حدود 15 هزار مورد گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *