رئیس هیئت دوومیدانی استان خوزستان استعفا داد/ افول ورزش اول المپیک در خوزستان + عکس

12:25 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس هیئت دوومیدانی خوزستان پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در چند روز گذشته اتفاقات ناگواری برای دوومیدانی خوزستان رخ داد که طی آن در ورزشگاه تختی روی رضا بوعذار، قهرمان آسیای دوومیدانی چاقو کشیده شد که حاضران گفتند یکی از عوامل مدرسه فوتبال پسر رئیس هیئت فوتبال خوزستان مرتکب این کار شده است.

سجاد طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان در این خصوص به خبرنگار میزان گفته بود که چنین اتفاقی صحت ندارد و اگر هم درگیری رخ داده به دلیل نحوه برخورد شخص مضروب با مردم و اطرافیان هست.

غلامرضا خنفری، رئیس هیئت دوومیدانی استان خوزستان هم در مورد صحبت‌های طالقانی به خبرنگار میزان گفت: فیلم حادثه موجود است، هیئت فوتبال حدود سه سال است که برای ما مشکل ایجاد کرده‌اند، برق ورزشگاه را خاموش می‌کنند و اجازه ورود به ورزشکاران ما به پیست را نمی‌دهند.

در پی همین اتفاقات خنفری با ارائه نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفاداد که متن استعفا به شرح زیر است:

ریاست محترم فدراسیون دوومیدانی ایران
سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رسانم حدود یک سال از تصدی اینجانب در هیئت دوومیدانی خوزستان می‌گذرد و فعالیت اینجانب و اعضائ هیئت دوومیدانی برای حضرتعالی نمایان است. به دلیل مشکلات پیش آمده با هیئت فوتبال خوزستان و عدم همکاری این هیئت در خصوص ۱- روشنایی پیست دوومیدانی ۲- قطع برق دفتر هیئت دوومیدانی ۳- جلوگیری از ورود دوندگان اهواز به پیست دومیدانی ۴- عدم حضور رئیس هیئت فوتبال جهت حل مشکلات، لذا اینجانب به دلیل موارد فوق استعفای خود را اعلام می‌نمایم. قبلا از جنابعالی و مدیر کل محترم ورزش و جوانان خوزستان جناب آقای حیدری کمال تشکر و قدردانی را دارم.

با توجه به شرایط ایجاد شده به نظر می‌رسد ورزش مادر در خوزستان وضعیت مناسبی ندارد و اگر فدراسیون دوومیدانی به عنوان متولی اصلی این رشته برای حل مشکلات دوومیدانی این استان ورود پیدا نکند شاهد افول ورزش اول المپیک در خوزستان خواهیم بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *