رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید سرزده دادستان کل کشور از دادسرای کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه تهران + عکس

12:23 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۳۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان کل کشور صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای فرهنگ و رسانه و کارکنان دولت واقع در میدان ارک تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دادستان کل کشور صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای فرهنگ و رسانه و کارکنان دولت واقع در میدان ارک تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

بازدید سرزده دادستان کل کشور از دادسرای کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه تهران + عکس

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در نخستین دقایق آغاز ساعت کاری ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به همراه چند نفر از معاونان خود در محل این دادسرا حاضر شد و با سرکشی از برخی شعب دادسرا، به گفتگوی مستقیم با مراجعه کنندگان و تعدادی از دست اندرکاران آن پرداخت.

دادستان کل کشور در این دیدار که نزدیک به سه ساعت طول کشید پس از بررسی روند کار و شنیدن برخی از مشکلات موجود در جلسه‌ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و معاونان خود به جمع بندی این دیدار پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

بختیاری دادیار دیوان عالی کشور و رییس دفتر دادستان کل، فیروزی معاون نظارت دادستان کل، خرم آبادی معاون امور فضای مجازی و صدرایی مشاور دادستان کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین منتظری را در این بازدید سرزده همراهی کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *