می‌گویند من مقصر نتایج ضعیف تیم جوانان هستم/ نظرات ترونیچ را وتو نمی‌کردم

9:35 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۲۶۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: به هیچ عنوان نظرات ترونیچ را وتو نمی‌کردم و همکاری خوبی با هم داشتیم.

محمدرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتقاداتی که بعد از مسابقات جام جهانی بسکتبال جوانان به وی شد، اظهار داشت: از زمانی که از مسابقات برگشتیم تمام فشارها روی من بود و همه را تحمل کردم، متاسفانه می‌گویند من مقصر نتایج ضعیف تیم جوانان هستم. بازیکنان تیم جوانان بعد از مسابقات آسیایی فقط دو اردو داشتند و این بازیکنان بهترین‌های ما بودند و تلاش خودشان را انجام دادند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اختلاف بازیکنان به دلیل اهمیت کادرفنی به آمار بازی آنها بود تصریح کرد: اصلا این گونه نبود، قدرت تیمی و زحمت بازیکنان و کادر فنی روی شوت زدن بود، از طرفی اصلا آمار را به بازیکنان اعلام نمی‌کردیم شاید خودشان از سایت فیبا این آمار را نگاه می‌کردند، ما به هیچ کدام از بازیکنان نمی‌گفتیم که مثلا شش تا شوت زدی اما گل نشد بلکه همیشه آنها را تشویق‌ می‌کردیم.

نوری با اشاره به اینکه می‌گویند نظرات ترونیچ را وتو می‌کرده و در تیم چندگانگی تاکتیکی وجود داشته گفت: این‌ها همه بهانه است، یک زمان است که به مربی اعتقاد نداریم ، پس چرا می‌گذاریم فعالیت کند که نظراتش را وتو کنیم؟ روز اولی که ترونیچ آمد گفت تیم را دیدم و این تاکتیک‌ها را هم برای بازیکنان دارم که بیشتر از 30 تاکتیک نشان داد و ما هم بررسی کردیم که کدام از آنها مناسب تیم هست بنابراین اگر نظر او برایم مهم نبود همان روز نخست می‌گفتم با این مربی کار نمی‌کنم، من برای نناد احترام زیادی قائل هستم و همکاری خوبی با یکدیگر داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان در پایان خاطرنشان کرد: من می‌گویم تیم باخت و کادر فنی هم صددرصد مقصر است اما نباید تیم را آنقدر تحت فشار قرار دهیم. این بازیکنان آینده بسکتبال کشور هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *