شهریاری: آجورلو تنهایی تلاش می‌کند/ بدهی‌های سنگین باقیمانده از گذشته است

15:28 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۱۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: من پیش از این هم گفته‌ام آقای آجورلو به تنهایی برای حل مشکلات باشگاه تلاش می‌کند و در بخش درآمدزایی هم عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، کاظم شهریاری که یکی از مدیران باسابقه باشگاه تراکتورسازی است و اخیرا به عنوان قائم مقام این باشگاه از سوی مصطفی آجورلو انتخاب شده ابتدا در خصوص این سمت اظهار داشت: برای من تفاوتی ندارد که با چه پست و عنوانی به باشگاه تراکتورسازی خدمت کنم. همانطور که پیش از این گفتم حتی اگر هیچ سمتی در این باشگاه نداشته باشم به عنوان یک هوادار با تمام وجود روی سکو می‌نشینم و تیم محبوبم را تشویق می‌کنم. با این وجود از آقای آجورلو تشکر می‌کنم که باز هم به بنده لطف داشتند و امیدوارم بتوانم به خوبی پاسخ اعتماد ایشان را بدهم. بدون تردید خدمت به تراکتورسازی بزرگ و محبوب در هر سمتی افتخار است.

شهریاری پیرامون آخرین وضعیت تراکتورسازی در آستانه آغاز فصل جدید گفت: شرایط خوب است و با وجود تمام مشکلات برنامه‌های آماده سازی تیم با زحمات اعضای کادر فنی به خوبی دنبال شده است. گل محمدی مربی توانمند، بی حاشیه و پرتلاشی است که شبانه روز برای آماده سازی یک تیم قدرتمند تلاش کرده است. امیدواریم نتایج این زحمات را در مسابقات بگیریم و به خواست خدا عملکرد درخشانی داشته باشیم. خوشبختانه ما یکی از نخستین باشگاه‌هایی هستیم که توانستیم بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که این اتفاق خوبی است و حاصل زحمات مدیریت پرتلاش باشگاه است. من پیش از این هم گفته‌ام آقای آجورلو به تنهایی برای حل مشکلات باشگاه تلاش می‌کند و در بخش درآمدزایی هم عملکرد بسیار خوبی داشته که نتیجه آن را به خوبی می‌بینیم. خوشبختانه در این فصل هم برنامه‌های اقتصادی بسیار خوبی در نظر گرفته که اگر تنها بخش کوچکی از آن هم محقق شود تمامی مشکلات مالی باشگاه را حل می‌کند.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: لازم است هواداران باشگاه بدانند که آقای آجورلو در این دو فصل یک ریال از باشگاه تراکتورسازی دریافت نکرده و هیچ قرارداد مالی برای خودش تنظیم نکرده است. در واقع ایشان به دنبال هیچ منفعت شخصی نبوده، اما شبانه روز با دلسوزی به دنبال حل مشکلات مالی است. ما در حال حاضر طرح‌های اقتصادی بسیار مفید و کارآمدی داریم که برای تامین اعتبارات باشگاه در نظر گرفته شده و می‌تواند تحول بزرگی ایجاد کند. این اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی است که مدیریت باشگاه توانسته برای اولین بار چنین طرح‌هایی را ایجاد کند و حالا گام دوم را هواداران همیشه همراه تراکتورسازی بردارند تا با حمایت از همین طرح‌ها زمینه حل مشکلات مالی باشگاه را فراهم سازند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *