مهار آتش سوزی در کارگاه تولیدی پارچه

15:10 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۰۹۱
نیروهای آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی کارگاه تولیدی پارچه و لباس در خیابان جمهوری اسلامی، از گسترش شعله های آتش جلوگیری کردند.

مهار آتش سوزی در کارگاه تولیدی پارچهبه گزارش گروه جامعه ، با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۱۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته خود را به خیابان، ولی عصر (عج)، نرسیده به خیابان زرتشت رساندند.


مهدی کنگاوری فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: در یک ساختمان پنج طبقه اداری یک واحد ۱۵۰ متر مربعی که کاربری تولیدی انواع پوشاک را داشت و مملو از طاقه‌های پارچه بود دچار آتش سوزی شده و آتش و حرارت در حال سرایت به اجناس داخل تولیدی بود.


وی افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن شهروندان در داخل ساختمان، نیرو‌های عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی خود را به محل حادثه رساندند و با تلاش خود آتش سوزی را تحت کنترل خود درآوردند.


این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری دستگاه‌های تنفسی وارد طبقات دیگر شدند و مشغول جستجو در واحد‌های دیگر شدند.


کنگاوری اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیرو‌های عملیاتی با تلاش خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.


گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *