موظفیم نسل نو را با حماسه‌آفرینان گذشته و حال کشور آشنا کنیم

13:58 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۰۵۲
دسته بندی: سیاست
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش پشتیبان اقدامات فرهنگی در کشور است گفت: ما موظفیم نسل نو را با حماسه‌آفرینان گذشته و حال کشور آشنا کنیم.

موظفیم نسل نو را با حماسه‌آفرینان گذشته و حال کشور آشنا کنیمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در مراسم رونمایی از نسخه موبایلی بازی مبارزه در خلیج عدن 2 که ظهر امروز در نمایشگاه الکامپ برگزار شد اظهار کرد: همه را به انجام کارهای انقلابی و جهادی در فضای مجازی توصیه می‌کنم چرا که ورود به این عرصه از مصادیق ما می‌توانیم است.

وی افزود: ایران اسلامی کارهای بزرگتر از ساختن بازی‌های رایانه‌ای را انجام داده است و ساخت این بازی رایانه‌ای در مقابل بسیاری از کارهای دیگر از پیچیدگی کمتری برخوردار است.

وی با اشاره به توصیه قرآن کریم درباره تغذیه توأمان روح و جسم انسان‌ها عنوان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نوجوانان و جوانان ما به بازی نیاز دارند، از بازی‌های سنتی تا بازی‌های رایانه‌ای؛ این نیاز باید به درستی تأمین شود چرا که اگر غریبه‌ها برای ما بازی درست کنند مشخص است که در پی بازی دادن ما هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اقتدار و عزت ملی ما اقتضا می‌کند که خودمان برای خودمان بازی درست کنیم و در قالب آنها حقایقی را به نسل نو منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی با بیان اینکه بومی‌ُسازی بازی‌های رایانه‌ای ضرورتی دینی و انقلابی محسوب می‌شود تأکید کرد: دریانوردی دلاور مردان ارتش ما بخشی از عزت ملی جمهوری اسلامی ایران است و ملت باید نسبت به این عزت آگاه و مطلع باشند.

وی در پایان با بیان اینکه ارتش پشتیبان اقدامات فرهنگی در کشور است خاطرنشان کرد: ما موظفیم نسل نو را با حماسه‌آفرینان گذشته و حال کشور آشنا کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *