رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تهیه جهیزیه برای نوعروسان در هفته کرامت/بالاترین میزان آسیب پذیری مصرف و توزیع مواد مخدر متحمل نقاط حاشیه نشین است/قرار دادن نام سپاه در کنار گروهک‌های تروریستی یکی از اهداف آمریکا برای فشار بر سپاه پاسداران است

15:36 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۰۵۱
تکریم دختران محجبه در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور در دهه کرامت، نقاط حاشیه‌نشین بستری برای مصرف و توزیع مواد مخدر است، آمریکایی‌ها ضربه‌های بسیاری از سپاه خورده‌اندو ... از جمله اخباری است که صفحه سیاسی در رسانه‌های خبری به آن‌ها پرداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی ، تکریم دختران محجبه در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور در دهه کرامت، نقاط حاشیه‌نشین بستری برای مصرف و توزیع مواد مخدر است، آمریکایی‌ها ضربه‌های بسیاری از سپاه خورده‌اند و ... از جمله اخباری است که صفحه سیاسی در رسانه‌های خبری به آن‌ها پرداخته‌اند.

تکریم دختران محجبه در پایگاه های بسیج سراسر کشور در دهه کرامت

 مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در رابطه با برنامه های جدید این سازمان به ویژه در ایام دهه کرامت اظهار داشت: برنامه های بسیار زیادی در این ایام مبارک در پایگاه های بسیج سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب افزود: از روز ولادت حضرت معصومه و همزمان با آغاز دهه کرامت حلقه های صالحین، جشن و سرود و جشن تکلیف در کلیه پایگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنین نشست های تخصصی در رابطه با وظایف دخترانه – مادرانه و حقوق این دو نسبت به یکدیگر توسط مربیان و سرمربیان حلقه های صالحین در سطح پایگاه های بسیج کل کشور تشکیل می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان از سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی در این ایام خبر داد و بیان داشت: در این دهه مبارک ما جشن های میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را برگزار می کنیم و همچنین برنامه تکریم دخترانی که شاخصه های تعریف شده بر اساس آموزه های دینی را دارا هستند در پایگاه های سراسر کشور انجام خواهد شد.

اصلانی خاطر نشان کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان در پایگاه ها نیز پیش بینی شده و اهدا خواهد شد.

 

نقاط حاشیه‌نشین بستری برای مصرف و توزیع مواد مخدر است

دفاع پرس:سردار «محمد مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدردر خصوص مصرف و توزیع مواد مخدر در نقاط حاشیه نشین‌، اظهار داشت: نقاط حاشیه‌نشین بسترهای بروز جرم و آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم دامنه آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر را کاهش دهیم باید به مناطق حاشیه‌نشینی توجه بیشتری داشته باشیم، جمعیت‌هایی که در این نقاط سکوت دارند عوامل مختلفی بر آن‌ها تاثیر دارند و می‌تواند آن‌ها را درگیر با آسیب مواد مخدر هم در حوزه مصرف و هم در حوزه عرضه کند.

زاهدایان خاطرنشان کرد: طیق تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر، مناطق حاشیه‌نشین جزو نقاطی است که آسیب‌پذیری بالایی دارد.



حمایت مجلس از واکنش سپاه/ آمریکایی‌ها ضربه‌های بسیاری از سپاه خورده‌اند

«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه مبنی بر اینکه هم‌ردیف شمردن سپاه با گروه‌های تروریستی ریسک بزرگی برای پایگاه‌های آمریکا در منطقه است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از سپاه و نیروی قدس سپاه ضربه‌های بسیاری خورده‌اند و نقشه‌هایشان در منطقه و کشور به واسطه این نهاد انقلابی و مقدس نقش بر آب شده است.

وی افزود: لذا دشمنان تمام هدف‌گذاری‌های خود را صرف این کرده‌اند تا سپاه پاسداران را تضعیف کنند.

نقوی حسینی تصریح کرد: یکی از راه‌های فشار آمریکا بر سپاه، اعمال سیاست‌های تحریمی و قرار دادن نام سپاه در کنار تروریست‌هاست؛ در صورتی که همه می‌دانند ارتش آمریکا تروریستی‌ترین ارتش دنیاست و همه اقدامات این ارتش در راستای اهداف استکباریست و کسی به ارتش آمریکا اجازه حضور و مداخله در کشورهای جهان نداده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: عقل، شرع، قانون و عرف حکم می‌کند که تمامی قوا و نیروهای داخل کشور از سپاه حمایت کنند و تضعیف سپاه از سوی هر فرد یا گروهی، در راستای اهداف دشمنان است.

وی عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تمام توان از اقدامات سپاه حمایت می‌کند و در مقابل هر اقدامی از سوی قدرت‌های استکباری ایستادگی خواهد کرد.

 

تغییر پول ایران از ریال به تومان احتمالا در مجلس تصویب می‌شود

تسنیم:سیدکاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه هیئت دولت برای تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان، گفت: حذف چندین صفر از پول ملی از سال‌های گذشته مطرح بود.

وی با بیان اینکه تبدیل پول ملی از ریال به تومان مزایا و معایبی دارد، افزود: با حذف صفرها مبادلات اقتصادی روان‌تر می‌شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با تاکید بر اینکه لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی که در جلسه هیئت دولت به تصویب رسیده باید در مجلس بررسی شود، تصریح کرد: این لایحه باید از سوی دولت به مجلس ارائه شود تا در کمیسیون اقتصادی و کمیسیون‌های فرعی پارلمان نظرات کارشناسی نمایندگان نیز اعمال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه احتمالاً مجلس با حذف صفر از پول ملی موافقت می‌کند، افزود: در روزهای آینده این لایحه که درباره نظارت، مقررات انتظامی، صندوق حمایت سپرده‌ها، توقف، بازسازی، ورشکستگی، انحلال و تصفیه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است به مجلس ارائه می‌شود و نمایندگان نظرات خود را درباره آن اعلام می‌کنند.

هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات گستاخانه آمریکایی‌ها نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی چیز تازه‌ای نیست و این هذیان‌گویی‌ها برای تازه به دوران رسیده‌‌ها است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بیشتر دچار یک نوع هذیان‌گویی شده و خواب‌های پریشان می‌بینند و اگر به سابقه دولت‌های قبل خود توجه کنند، هوشمندانه‌تر صحبت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی یک نظام مردمی بوده و مردم ایران پشتوانه نظام هستند، بیان کرد: ایران اسلامی یک نظام قدرتمند بوده و ملت ایران قادر است از موجودیت و ارزش‌های حیاتی خود دفاع کرده و هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند.

سردار جوانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای یک نوع نفوذ راهبردی در منطقه است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید واقعیت‌ها را ببینند و بپذیرند که دوران امپراطوری‌شان در جهان و غرب آسیا سپری شده و این منطقه از آن ملت‌های مردمی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه ملت‌ها در منطقه بیدار شده‌اند، افزود: این بیداری پایان‌بخش نفوذ بیگانگان در منطقه خواهد بود و اگر آمریکایی‌ها دست به هر اقدامی بزنند قطعا خسارت اصلی متوجه خود آن‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سپاه در سازندگی، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور، گفت: یکی از دلایل حملاتی که در سال‌های گذشته به سپاه پاسداران بوده به خاطر مؤثر بودن فعالیت‌های سپاه در پیشبرد اهداف کشور است.

سردار جوانی افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با جنگ اقتصادی می‌توانند مشکلات حادی برای ملت ایران به وجود آورده و ایران را از نظر اقتصادی دچار شکست کنند، اما امروزه در چنین وضعیتی قرار نداریم و از دلایل عمده عبور ما از تنگناهای سنگین اقتصادی ظرفیت‌های خوبی است که در داخل فعال شده و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه علاوه بر محرومیت زدایی و فعالیت‌های سازندگی در نقاط مختلف کشور برخی از پروژه‌های بزرگ را به درخواست دولت‌ها در جهت گره‌گشایی از مشکلات کشور انجام می‌دهد.

 

 

 

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *