خودم از فدراسیون ژیمناستیک رفتم/ تمایلی به همکاری با مدیریت جدید نداشتم

11:50 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست پیشین دبیری فدراسیون ژیمناستیک گفت: پس از این که جلسه معارفه درگاهی برگزار شد به او گفتم که تمایلی به ادامه همکاری ندارم و خودم فدراسیون را ترک کردم.

اسماعیل ادهمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برکناری‌اش توسط رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: هر مدیری این اختیار را دارد که ساختار جدیدی را تعریف کند و برای این کار حق انتخاب دارد. بعد از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به خاطر رفتار مدیریتی در فدراسیون باقی ماندم تا سازمان اداری را تحویل رئیس جدید فدراسیون بدهم، وگرنه خودم تمایلی به فعالیت در فدراسیون و همکاری با مدیریت جدید نداشتم.

وی ادامه داد: پس از این که جلسه معارفه درگاهی برگزار شد به او گفتم که تمایلی به ادامه همکاری ندارم و خودم فدراسیون را ترک کردم. تغییرات صورت گرفته حق رئیس فدراسیون است اما به نظر من این تغییرات باید به صورت تدریجی انجام شود و اگر به صورت چکشی برخورد کنیم با چالش‌های زیادی روبرو می‌شویم. با این حال نمی‌توان به آن خرده گرفت چون یک سلیقه مدیریتی است.

سرپرست پیشین دبیری فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آینده ژیمناستیک ایران را چگونه ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: درگاهی از جنس ژیمناستیک است. ضمن این که ما در یک سال اخیر توانستیم موفقیت‌های بسیاری را رقم بزنیم و امیدوارم درگاهی و همکارانش بتوانند این موفقیت‌های اخیر را تداوم ببخشند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *