رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه اندازى بیمارستان صحرایی در پایگاه قلعه مرغى در تهران/ به 400 موتورلانس دیگر نیاز داریم

11:07 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۷۶
سرپرست اورژانس کشور گفت: در صورت موافقت نهادهای مسئول،در پادگان قلعه مرغی بیمارستان صحرایی تهران را برپا می کنیم.
موتورلانسبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، پیرحسین کولیوند روز دوشنبه در حاشیه  مراسم رونمایی از ٢٠٠ دستگاه موتورلانس با اشاره به تحقق هدفی دیگر در حوزه سلامت به همت وزارت بهداشت، اظهار داشت: موتورلانس‌ها چندماهی است که وارد کشور شده و در گمرک متوقف شده بود. با پیگیرى وزیر بهداشت و گرفتن ٢ مصوبه از هیئت مربوطه این دستگاه‌ها آزاد شد. 

وى ادامه داد: تهران اولین شهری است که با تمام دنیا از لحاظ وجود موتورلانس قابل قیاس است.برای شهرهای بزرگ کشور 400 دستگاه موتورلانس نیاز داریم. 
 
سرپرست اورژانس کشور  در مورد پایگاه های امداد هوایی کشور گفت:  تاکنون ٣٢ پایگاه هوایی راه اندازى شده که به جد به دنبال گسترش آن هستیم. البته راه نادازی پایگاههای امداد زمینی هم فراموش نشده و این پایگاهها گسترش می یابد. 


مشاور وزیر بهداشت در مورد استقرار اورژانس در ایستگاههای مترو، اظهار کرد: مترو مکلف شده تا علاوه بر دادن پایگاه، به چند بیمارستان تخصصی تروما در کشور نیز رمپ اختصاصی دهند.

وى  با اشاره به سازمان شدن اورژانس کشور یادآور شد: امیدواریم با حمایت وزیر بهداشت خدمات رفاهی به نیرو‌های اورژانس گسترش یابد.

راه اندازى بیمارستان صحرایی در پایگاه قلعه مرغى در تهران

سرپرست اورژانس کشور در مورد راه اندازی بیمارستان صحرایی در تهران، گفت: نامه نگاری با قرارگاه ثارالله، پدافند غیرعامل، شوراى شهر و مقام معظم رهبرى به منظور بهره بردارى از پایگاه قلعه مرغی برای دسترسی همه جانبه و راه اندازى بیمارستان صحرایی در تهران انجام شده است. اگر موافقت ها کسب شود، در این مکان بیمارستان صحرایی تهران را برپا می کنیم. 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *