وضعیت هیئت مدیره چه شد؟/ آقای وزیر! سفرهای استانی تمام شد به پرسپولیس هم برسید!

10:54 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وزیر ورزش و جوانان به جای رسیدگی به مسئله مدیریتی باشگاه پرسپولیس و معرفی اعضای جدید هیئت مدیره دائما در سفر استانی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، انگار قرار نیست وضعیت مدیریتی پرسپولیس مشخص شود، انگار قرار نیست کلاف سردرگم هیئت مدیره این باشگاه بالاخره باز شود، انگار قرار نیست آرامش به این باشگاه بیاید، انگار قرار نیست اعضای هیئت مدیره انتخاب شوند.

در شرایطی که این روزها باشگاه پرسپولیس از نظر مدیریتی شرایط خوبی ندارد، روشن نشدن تکلیف هیئت مدیره این باشگاه هم مزید بر علت شده تا مشکلات بیشتر شود. اینکه چرا مسئولان وزارت ورزش و شخص وزیر هرچه زودتر تکلیف هیئت مدیره را مشخص نمی‌کنند هم مسئله عجیبی است. در این بین مصاحبه‌های متعدد بازیکنان پرسپولیس علیه مدیریت این باشگاه هم وضعیت را بغرنج‌تر کرده است.

شنیده می‌شود اوضاع بد مدیریتی باشگاه پرسپولیس، محکومیت قطعی این باشگاه در پرونده مانوئل ژوزه و پرداخت غرامت تقریبا 8 میلیاردی به این مربی، درگیر‌ی‌های این باشگاه با اسپانسر و از همه مهمتر بحث تغییر علی‌اکبر طاهری باعث شده تا کمتر مدیری به خودش جرات بدهد ریسک حضور در هیئت مدیره پرسپولیس آنهم با این شرایط را به جان بخرد.

در این وضعیت وزیر ورزش و جوانان هم به جای رسیدگی به مسئله مدیریتی باشگاه پرسپولیس و معرفی اعضای جدید هیئت مدیره دائما در سفر استانی به سر می‌برد و حداقل در ظاهر نیتی برای ترمیم هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید ندارد. سلطانی‌فر بهتر از هر شخص دیگری می‌داند پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید برای آبروی فوتبال ایران بجنگد آنهم در شرایطی که رقیب پرسپولیس در این مسابقات یعنی الاهلی عربستان مشغول تقویت تیمش است و به قول معروف تا دندان مسلح شده است.

باید دید بالاخره چه زمانی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شود تا همه بدانند برای مشکلات مدیریتی دست به دامان چه کسانی شوند. مطمئنا طاهری و مدیران فعلی باشگاه به تنهایی نمی‌توانند امور باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس را انجام بدهند و تا مدت زمان زیادی هم نمی‌توانند پشت موفقیت‌های فنی پرسپولیس پنهان شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *