رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت جذب بازیکن یا مربی خارجی توسط استقلال، پرسپولیس و 3 باشگاه لیگ‌برتری

14:39 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه‌های پدیده و تراکتورسازی هنوز هم نمی‌توانند مربی و بازیکن خارجی جذب کنند و مشکل باشگاه نفت هم به صورت موقت حل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، باشگاه‌های پدیده و تراکتورسازی به دلیل پرونده‌های مالی بازی که در اثر شکایت بازیکنان یا مربیان خارجی از آنها به فیفا داشته و هنوز هم نتوانسته‌اند آنها را به سرانجام برسانند فعلا قادر به جذب بازیکن یا مربی خرجی نیستند.

روزبه وثوق احمدی ضمن تایید این خبر به خبرنگار گروه ورزشی گفت: باشگاه پدیده 4 پرونده باز در کمیته انضباطی فیفا و باشگاه تراکتورسازی هم با وجود اینکه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است، 3 پرونده بلاتکلیف دارد که تا تعیین تکلیف این پرونده‌ها این دوباشگاه نمی‌توانند مربی یا بازیکن خارجی جذب کنند.

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال درباره باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و نفت تهران هم گفت: مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در این زمینه فعلا حل شده است و باشگاه نفت تهران هم یک پرونده شکایت آلویس نانگ از این باشگاه دارد که چون پاسخی به نامه کمیته تعیین وضعیت فیفا نداده‌اند، از این رو فدراسیون جهانی فوتبال وارد مرحله بررسی و رسیدگی حقوقی این پرونده شده‌ و تا زمانی که رایی درباره آن صادر نشود، این باشگاه می‌تواند مربی یا بازیکن خارجی جذب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *