پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ است/ قرار نیست مانند سال گذشته نتیجه بگیریم

10:17 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و بعد از آن هم سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال تیم‌های خوبی هستند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اینکه برای فصل جدید و به خاطر حمایت از بیماران سندروم دان قرار است با شماره 47 به زمین برود، اظهار داشت: یکی از دوستان پیشنهاد چنین کاری به من داد و من هم دیدم این کوچکترین کاری است که برای این بیماران می‌توانم انجام بدهم. البته اصلا کار مهمی برای این عزیزان انجام ندادم و فقط خواستم کمک کرده باشم. امیدوارم شماره 47 بیشتر از شماره‌های دیگر برای من خوش یمن باشد.

وی در خصوص شرایط سیاه‌جامگان پیش از برگزاری اولین دیدار فصل جدید با ذوب‌آهن عنوان کرد: می‌دانیم که بازی سختی با ذوب‌آهن داریم، آنها تیم خوبی هستند که یک مربی کاربلد به نام قلعه‌نویی دارند. به هرحال ما با حضور تماشاگران‌مان می‌توانیم برنده این بازی باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره مقایسه تیمش با دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده هم گفت: پدیده تیم خوبی بسته است اما ما نسبت به این تیم جوان‌تر و کمی هم کمتر تجربه‌تر هستیم. ما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم هرچند فکر می‌کنم امسال لیگ نزدیکی داشته باشیم. ما کاری به پدیده نداریم و فقط می‌خواهیم خودمان نتیجه بگیریم.

بادامکی در مورد اینکه آیا امسال هم مانند 2 فصل پیش سیاه‌جامگان گزینه سقوط به لیگ یک است و دقیقه 90 لیگ برتری می‌ماند، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست و قرار نیست که مانند 2 فصل گذشته هفته آخر بقای ما در لیگ برتر مسجل شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌‌هایی مدعی جدی قهرمانی لیگ هستند، اظهار داشت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و بعد از آن هم سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال تیم‌های خوبی هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *