محموله سنگین مواد مخدر در کرمان زمینگیر شد

9:18 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۲۱
فرمانده انتظامي کرمان گفت: یک تن و 530 کیوگرم مواد مخدر در رودبار جنوب از باند بین المللی مواد مخدر کشف شد.

مواد مخدربه گزارش گروه جامعه ،سردار رضا بنی اسدی فر گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس شهرستان رودبارجنوب با همکاری اداره اطلاعات پنج شهرستان جنوبی، از فعالیت یک باند مسلح بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله دو دستگاه وانت نیسان از مرز‌های شرقی به سمت مرکز کشور داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خودقرار دادند.


وی بیان داشت: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی و واحد‌های عملیاتی اداره اطلاعات شهرستان با تحت کنترل قرار دادن محور‌های مواصلاتی، خودرو‌های مذکور را شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس به دستور ایست آنان توجه نکرده و با گشودن آتش به روی مأموران قصد فرار داشتند که با عکس العمل به موقع نیرو‌ها و آتش پرحجم و اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه در نهایت خودرو‌ها متوقف، اما سرنشینان با استفاده از جنگلی بودن منطقه و تاریکی هوا با به جا گذاشتن خودرو‌های حامل مواد از صحنه متواری شدند.


وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، دو قبضه سلاح غیر مجاز به همراه مهمات کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که یکی ازخودروها، سابقه سرقت از شهرستان شیراز را دارد.


سردار بنی اسدی فر با تقدیر از تلاش بی وقفه ماموران جان برکف عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم با تلاش‌های مستمر پلیس و همکاری سایر ارگان‌ها و نهاد‌های ذیربط، با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی شاهد کاهش تقاضا برای این مواد ویرانگر باشیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *