هشدار آمریکا به شهروندان این کشور در ونزوئلا؛ آب و غذای کافی را برای روزهای آینده ذخیره کنید

8:22 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۸۸۴
سفارت آمریکا در ونزوئلا به شهروندان آمریکایی در این کشور هشدار داد که تمام اقدامات امنیتی لازم را برای امنیت خود به کار گیرند.

ونزوئلابنا به گزارش گروه بین‌الملل ، سفارت آمریکا در ونزوئلا در آستانه برگزاری اعتصاب سراسری مخالفان دولت مادورو با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان آمریکایی در این کشور هشدار داد که آب و غذای کافی را برای روزهای اعتصاب آماده کنند.

در این بیانیه که دو روز پیش از اعتصاب سراسری مخالفان دولت در ونزوئلا منتشر می‌شود ضمن هشدار به شهروندان آمریکایی به حضور در مکانهای تظاهرات نوشته شده‌است: ما به همه توصیه می‌کنیم که اقدامات احتیاطی ازجمله ذخیره آب و غذای کافی برای 72 ساعت را انجام دهند.

در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده که شهروندان آمریکایی در سراسر ونزوئلا باید نهایت هوشیاری و اقدامات احتیاطی لازم را برای امنیت خود در طی روز‌های اعتصاب سراسری به کار گیرند.


سفارت آمریکا در ونزوئلا همچنین به شهروندان آمریکایی هشدار داده که از حضور در مکان‌های تظاهرات عمومی خودداری کنند و تأکید کرده که گرچه ظاهرا تظاهرات در ابتدا مسالمت‌آمیز باشد، اما قطعا در ادامه با درگیری شدید با نیرو‌های امنیتی منجر خواهد شد.

مخالفان دولت ونزوئلا روز یکشنبه طی فراخوانی اعلام کردند که  برای اعمال فشار به نیکلاس مادورو برای لغو انتخابات جنجالی ۳۰ جولای   روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه دست به اعتصاب عمومی در سراسر ونزوئلا خواهند زد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *