مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با مجالس کشور‌های جهان استقبال می‌کند

20:21 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۸۳۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با مجالس کشور‌های جهان و از جمله کشور‌های اروپایی استقبال می­‌کند.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت، «سوزانا سانتال» سفیر هلند در کشورمان عصر امروز یکشنبه اول مرداد با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در ابتدای این دیدار، ضمن تأکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی و توسعه گسترش روابط فی­مابین در سایر عرصه­‌ها گفت: مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با مجالس کشور‌های جهان و از جمله کشور‌های اروپایی استقبال می­ کند.

وی در همین زمینه بر نقش مناسبات پارلمانی در ایجاد شناخت و درک مواضع متقابل نسبت به رویداد‌ها و تحولات منطقه‌­ای و جهانی تأکید کرد و افزود: تقویت مراودات مجلس شورای اسلامی و پارلمان هلند می‌تواند به رفع سوء تفاهمات در این زمینه‌ها مختلف کمک نماید.

سفیر هلند نیز در این دیدار روند رو به رشد تعاملات اقتصادی و فرهنگی فی­مابین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش می­‌کند مراودات بین دو کشور موفقیت آمیز باشد و توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و فرهنگی دو کشور کمک نماید.

سوزانا سانتال در ادامه اظهار داشت: امید است گفت‌وگو و تعامل بستر مناسبی جهت گسترش همکاری­‌ها در سایر عرصه­‌ها فراهم گردد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *