رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل خواهر در گلستان به خاطر ازدواج/ اعتراف به جنایت پس از 5 سال/ مرگ 3 معتاد به علت گرسنگی و مصرف زیاد مواد

20:56 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۸۱۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
قتل خواهر به خاطر ازدواج، اعتراف به جنایت پس از 4 سال، حمله خرس به پیرمرد 84 ساله و اعتراف به همسرککشی مهمترین اخبار حوادث در روز یکشنبه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، روز گذشته مرد میانسالی به کلانتری مشیریه رفت و مدعی شد 5 سال قبل در سنندج مرتکب قتل شده است. با ادعاهای این فرد بلافاصله او در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. اینن مرد در تحقیقات کارآگاهان پلیس مدعی شد 5 سال قبل در سنندج دوستم را با اسلحه کلاش کشتم و به عنوان کارگر به تهران آمدم. از فرار خسته شدم و می خواهم خودم را تسلیم کنم. 

جزئیات اعترافات این قاتل فراری را اینجا بخوانید. 

مرگ جوان 19 ساله هنگام شنا در لنگرود

پسر 19 ساله ای به علت شنا در شلمانرود جانش را از دست داد. این جوان 19 ساله با دوستانش برای شنا به شلمانرود لنگرود رفته بود که این اتفاق رخ داد. جزئیات حادثه را از اینجا مطلع شوید. 

مرد همسرکش در تهران سرقت می کرد

مرد جوان وقتی به اتهام سرقت پراید دستگیر می شد، هیچ وقت نمی دانست که راز قتل همسرش خیلی زود برملا می شود. این متهم که خود را علی معرفی کرده بود وقتی در تحقیقات منکر سرقت خودرو شد، هویت واقعی اش به نام روهام توسط ماموران کشف شد. ماموران پایگاه دوم آگاهی در غرب تهران در تحقیقات بیشتر متوجه شدند مرد جوان زنش را در یکی از روستاهای عباس آباد به قتل رسانده است. 

با برملا شدن راز همسرکشی، این مرد مجبور به اعتراف شد. این اعترافات را اینجا بخوانید. 

قتل صاحبخانه در هنگام سرقت طلا از خانه 

سارق خشن زاهدان وقتی دستگیر شد، اعتراف کرد برای سرقت طلا به خانه های این شهر دستبرد می زد. این سارق پس از لو دادن 6 همدستش، اعتراف کرد در یکی از سرقت ها چون صاحبخانه مقاومت کرده است، مرد 30 ساله را با گلوله اسلحه به قتل رسانده است. 

از متهمان مقادیر زیادی طلا به دست آمد. جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 

حمله خرس گرسنه به پیر مرد 84 ساله 

روز گذشته اهالی کلایه قزوین در تماس با اورژانس درخواست کمک کردند. با حضور نیروهای اورژانس در محل مشخص شد که یک خرس به پیرمرد 84 ساله روستا حمله کرده است. این مرد اعلام کرد در باغ مشغول زراعت بوده که خرس به او حمله می کند. 

جزئیات این حمله و مجروح شدن پیرمرد را اینجا دنبال کنید. 

قتل خواهر به خاطر ازدواج  در گلستان

عامل قتل دختر جوان در گلستان اعتراف کرد به علت ازدواج خواهرش و مخالفتش با این اقدام، با همدستی  پسر عمویش این قتل را انجام داده است. با اعترافات این پسر تحقیقات برای دستگیری پسر عموی مقتول آغاز شد و رد او در یک پادگان در خراسان جنوبی به دست آمد. 

جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 

مرگ 3 معتاد به علت مصرف زیاد مواد و گرسنگی

در دو هفته اخیر جسد سه معتاد در اطراف عسلویه کشف شد. با حساسیت موضوع تحقیقات در این باره آغاز شد و ابتدا مشخص شد این افراد به قتل نرسیده و جانشان را از دست داده اند. بررسی های اولیه نشان می داد این افراد به علت گرسنگی و مصرف بالا مواد جان باختند. 

توضیحات پلیس را اینجا بخوانید. 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *