استقلال با 3/5 میلیارد به نقل‌وانتقالات رفت، ما طلب بازیکنان را دادیم/ بدون کمک دولت نمی‌توانیم پول ژوزه را بدهیم

10:30 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۶۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال 3/5 میلیارد را برای فصل نقل‌وانتقالات خرج کرد اما ما با آن طلب بچه‌ها را پرداخت کردیم.

محمدعلی ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اینکه چه زمانی قرار است بخشی از طلب بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود، اظهار داشت: روز چهارشنبه گذشته بود که طاهری برای پرداخت 20 تا 30 درصد از طلب بازیکنان دستور لازم را داد اما چون 2 روز بعد از آن تعطیل بود این اتفاق رخ نداد. در مجموع امروز این مبلغ به حساب بازیکنان واریز می‌شود و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.

وی در خصوص ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان بازی با نفت در مورد پرداخت نشدن مطالبات‌شان عنوان کرد: بابت پرداخت طلب بازیکنان مشکلی وجود ندارد و این مسائل حل می‌شود. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که طلب بازیکنان را پرداخت کنیم. این در شرایطی است که شرایط مالی همه باشگاه‌ها خوب نیست اما باز هم ما توانسته‌ایم مبلغی را به بازیکنان پرداخت کنیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همین مبلغی که امروز به بازیکنان می‌دهیم چیزی حدود 3/5 میلیارد است و پول کمی نیست. استقلال همین مبلغ را برای فصل نقل‌وانتقالات خرج کرد اما ما با آن طلب بچه‌ها را پرداخت کردیم.

ترکاشوند درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه هم گفت: هنوز حکم نهایی پرونده ژوزه صادر نشده اما اگر محکوم شویم ملبغ بالایی را باید پرداخت کنیم و باید هم این اتفاق رخ بدهد. واقعا در توان مالی باشگاه نیست که به تنهایی این مبلغ بزرگ را پرداخت کنیم. امیدوارم با کمک دولت و هوداران بتوانیم این پول را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: شما ببنید باشگاه جز اسپانسر و کمک‌های هواداران هیچ توان مالی دیگری ندارد. از بلیت فروشی که چیزی به باشگاه نمی‌رسد و حق پخش هم که هیچ! این در شرایطی است که از بلیت فروشی سالیانه 7 تا 10 میلیادر به باشگاه می‌رسد اما این پول از طرف فدراسیون و سازمان لیگ داده نمی‌شود. سال گذشته آقای تاج اعلام کرد که پول بلیت فروشی را به ما می‌دهند اما این اتفاق رخ نداد، امیدوارم که امسال این شرایط پیش بیاید. باور کنید اگر پول بلیت فروشی و حق پخش را به ما بدهد هیچ مشکلی نداریم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: هدف ما موفقیت در فصل پیش رو است و می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا هم به قهرمانی برسیم، در این راه باید به باشگاه پرسپولیس کمک شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *